Inlägg från: Happy Go Lucky |Visa alla inlägg
  • Happy Go Lucky

En aning olycklig...

Hej alla söta tjejer! Nu hoppas jag på att få lite hjälp, för här inne verkar det finnas många kloka människor

Så här är det, jag har aldrig fått en orgasm, inte på egen hand eller med någon annan, någonsin. Har tänkt att det kommer nog, och man ska bara slappna av osv... Läst alla tips i tidningar, provat leksaker, olika ställningar och allt känns det som. Men då det inte har gått, känns knappt som det varit nära så har jag nu "gett upp lite grann", tänkte att det var väl inte så stor grej ändå.

Men nu har jag en underbar pojkvän sen åtta månader, och jag önskar att jag kunde få uppleva det med honom. För även om jag tycker sexet är jätte härligt så är det inte samma grej för mig som för honom. Vi har pratat om det här, och han vill ju så gärna att det ska gå för mig, men hur?!

Någon som har varit med om något liknande, eller hört någon annan som varit det. Eller bara har lite tips kanske? Ibland blir jag så ledsen över det, är det något fel på mig eller vad? Man känner sig ju lite "utanför" när alla andra får helt underbara orgasmer till höger och vänster ;) Snälla hjälp mig!
    Kramar

• Svar på tråden En aning olycklig...
  • Happy Go Lucky

Hej hej. Tack för tips tjejer, dessvärre känns det som jag testat det mesta, och gjort alla "rätt" Inte stressat, låtit det tagit tid, pratat mycket med min pojkvän, tagit reda på vad jag verkligen gillar osv. Sen så i ungdomens år när man började med sex, vid 14 så tänkte jag att det kommer nog. Men nu närmar jag mig 22 och fortfarande ingen orgasm på gång.

Men beställde iaf en LayaSpot igår, efter att jag läst alla toppen recensioner om den, så nästa vecka kommer den nog. och då ska det testas :)

Men har dessvärre inte allt för höga förhoppningar. :( Så nu är jag rädd att jag "skrämmer bort den" eftersom jag tror att jag helt enkelt inte kan få någon. Herre gud, vilket i-lands problem tänker säkert en del. Men för mig betyder det mycket, bekymrar mig över om det kommer fungera så bra med förhållande, när det är som det är med sexet...

Kram på er allihopa!

• Happy Go Lucky

Hej, tack igen alla för svar. Betyder jätte mycket :) Men blir ännu mer fundersam nästan, då jag fortfarande tycker jag gjort alla rätt.

Har tränat på för mig själv, då jag inte tror att en kille kan ge mig en orgasm, den måste jag hitta/skapa själv.
    På egen hand så går det tills en viss "gräns" då det känns jätte skönt, sen så dör den känslan helt tvärt.

Tycker heller inte att jag är någon pryd person, har haft mycket sex, många olika varianter med olika killar. Men oralsex är nog inget för mig, det känns lite för konstigt att få. (inga problem att ge).
    Men nog tänker jag lite för mycket under sex, men inte extremt så det borde inte skrämma bort den.

Många tjejer har ju lite svårt att få en då och då, eller bara klarar det på egen hand eller liknande. Men för mig går det ALDRIG, inte ens nära. Är inte det märkligt? Kan man vara imun mot O? ;)
    Tack igen, hoppas ni fler fortsätter komma med tips eller råd. :) Kramar

• Happy Go Lucky

rosesarered: Jag var nog lite otydlig där, jag tror ju inte att det är så att den som har flest killar får flest O. Men jag tror man måste prova lite olika saker för att veta vad man gillar.

Skönt att höra att jag inte är själv iaf, fast tråkigt att andra har samma problem :(

pickolina: Nej, någon o-hets är det inte, möjligtvis har det varit någon gång för flera år sedan. Men nu har jag mer "gett upp" :(

Att det skulle vara någon sorts mental spärr är vad jag också varit inne på. Men vet inte varför eller hur jag ska komma över den??! Jag är ju avslappnad/bekväm i mig själv, trygg i förhållandet och känner mig väldigt mogen för min ålder. ;)

Tur iaf att jag har min fina karl som hjälper mig genom det här, :) och tack gode gud att jag aldrig börjat fejka. Det skulle inte varit en roligt sits att sitta i...
    Kram på er alla & tack för svar!

• Happy Go Lucky

Cottongrass: Tack för uppmuntrande ord, hoppas du har rätt :)

La Paloma: Mmm, ska se om jag kan stänga av mina tankar och försöka med det. Jag tror problemet är lite att då måste jag bara ligga där och ta emot, eftersom jag inte är van att fokusera på min egen njutning känns det jätte konstigt, lika att be om det känns lite märkligt, då vi vet att det inte kommer leda till O, så känns det som att jag inte kan kräva en massa saker...

Conina: Mmm, vi masserar varandra ofta inte bara när vi vill att det ska leda till andra saker. :) Och visst är det härligt! Med lite lyxig massageolja blir det ännu härligare, ett tips om det är någon som missat det.

Ja just det, LayaSpoten har kommit, och jag har hunnit testa den om någon funderade hur det gick med den. Ja, ingen orgasm fortfarande, men visst är det skönt, så det var ett bra köp :)

• Happy Go Lucky

pickolina; tråkigt att höra att du har lite samma problem ibland också. Men skönt att läsa ditt inlägg ändå, det ger mig lite hopp.

Och jätte glad att det är så många tjejer som skriver här med små tips/ideér det värmer verkligen.

Hoppas bara att det inte är så att det inte går än för att jag inte hittat rätt partner, för jag vill ju ha min älskling för alltid... Men så är det nog inte.

• Happy Go Lucky

Joo, men det kanske är ett bra tips. Såg en tjej på SexInspectors som bara fick O med en kudde över huvudet, min karl tyckte det var ganska lustigt och dunderade vad man hade för fel då. Men det var nog innan han visste allt om mina mentala spärrar :)

Kanske är jag lite för mycket kontroll-freak också, det hjälper nog inte.

Få se om jag får tillfälle att testa "kudd-tricket" i helgen kanske

• Happy Go Lucky

Ja, herregud. Man kan ju konstatera att det här med sex inte är allt för okomplicerat, men ganska roligt ändå :D

Svar på tråden En aning olycklig...