En aning olycklig...
Hej alla söta tjejer! Nu hoppas jag på att få lite hjälp, för här inne verkar det finnas många kloka människor
Så här är det, jag har aldrig fått en orgasm, inte på egen hand eller med någon annan, någonsin. Har tänkt att det kommer nog, och man ska bara slappna av osv... Läst alla tips i tidningar, provat leksaker, olika ställningar och allt känns det som. Men då det inte har gått, känns knappt som det varit nära så har jag nu "gett upp lite grann", tänkte att det var väl inte så stor grej ändå.
Men nu har jag en underbar pojkvän sen åtta månader, och jag önskar att jag kunde få uppleva det med honom. För även om jag tycker sexet är jätte härligt så är det inte samma grej för mig som för honom. Vi har pratat om det här, och han vill ju så gärna att det ska gå för mig, men hur?!
Någon som har varit med om något liknande, eller hört någon annan som varit det. Eller bara har lite tips kanske? Ibland blir jag så ledsen över det, är det något fel på mig eller vad? Man känner sig ju lite "utanför" när alla andra får helt underbara orgasmer till höger och vänster ;) Snälla hjälp mig!
Kramar