• Happy Go Lucky

En aning olycklig...

Hej alla söta tjejer! Nu hoppas jag på att få lite hjälp, för här inne verkar det finnas många kloka människor

Så här är det, jag har aldrig fått en orgasm, inte på egen hand eller med någon annan, någonsin. Har tänkt att det kommer nog, och man ska bara slappna av osv... Läst alla tips i tidningar, provat leksaker, olika ställningar och allt känns det som. Men då det inte har gått, känns knappt som det varit nära så har jag nu "gett upp lite grann", tänkte att det var väl inte så stor grej ändå.

Men nu har jag en underbar pojkvän sen åtta månader, och jag önskar att jag kunde få uppleva det med honom. För även om jag tycker sexet är jätte härligt så är det inte samma grej för mig som för honom. Vi har pratat om det här, och han vill ju så gärna att det ska gå för mig, men hur?!

Någon som har varit med om något liknande, eller hört någon annan som varit det. Eller bara har lite tips kanske? Ibland blir jag så ledsen över det, är det något fel på mig eller vad? Man känner sig ju lite "utanför" när alla andra får helt underbara orgasmer till höger och vänster ;) Snälla hjälp mig!
    Kramar

• Svar på tråden En aning olycklig...
  • Lena+Mattias=sant

För mig dröjde det tills jag var över 20 och jag har fortfarande ganska svårt att få orgasm.

Mitt tips är att hitta något som hetsar upp dig mycket. Sexnoveller är min grej. Ha en bra massagestav. Ha den inne och smek dig samtidigt som du läser, jobba inte mot orgasm utan bara mot att det ska vara skönt.

• Swing

Har du provat en LayaSpot, från Fun Factory? Vår favorit! Har flera stycken, så att vi alltid har en nära till hands...

• tattar-Emma

Prova duschen (mot k..., inte så du får in vatten nånstans, det kan bli tråkigt ;) ) och låt det ta tiiiiiiid...

• Happy Go Lucky

Hej hej. Tack för tips tjejer, dessvärre känns det som jag testat det mesta, och gjort alla "rätt" Inte stressat, låtit det tagit tid, pratat mycket med min pojkvän, tagit reda på vad jag verkligen gillar osv. Sen så i ungdomens år när man började med sex, vid 14 så tänkte jag att det kommer nog. Men nu närmar jag mig 22 och fortfarande ingen orgasm på gång.

Men beställde iaf en LayaSpot igår, efter att jag läst alla toppen recensioner om den, så nästa vecka kommer den nog. och då ska det testas :)

Men har dessvärre inte allt för höga förhoppningar. :( Så nu är jag rädd att jag "skrämmer bort den" eftersom jag tror att jag helt enkelt inte kan få någon. Herre gud, vilket i-lands problem tänker säkert en del. Men för mig betyder det mycket, bekymrar mig över om det kommer fungera så bra med förhållande, när det är som det är med sexet...

Kram på er allihopa!

• Rainred

jag får ingen (eller ytterst sällan) orgasm med min man men när jag leker själv fungerar det mycket bättre... för mig måste jag stimuleras på flera sätt (visuellt, smekningar lite varstans) för att det ska fungera.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • rosesarered

Hmm mitt bästa tips är att du ska prova en leksak av vibrerande sort.
    Jag fick min första orgasm med leksak och i början av vårt förhållande orgasm bara med den. Det tog flera månader innan jag kunde få orgasm utan leksak ensam och tillsammans med min partner.
    Jag oroade mig mycket över att jag inte kunde komma utan en leksak men nuförtiden kan jag på många olika sätt lättare än vad jag nånsin skulle ha trott förut!
    Du måste verkligen slappna av och "släppa loss"/

• rosesarered

Hoppsan slutet på min text försvann..

släppa loss/ släppa alla hämningar. Sluta tänka vilket är lättare sagt än gjort.
    Hursomhelst lycka till! :)

• Pomodoro

Jag tror att aven om du har hittat den har toppenkillen, sa ar det nog med dig sjalv du kan hitta det stora Oet. Man kan bli mer stressad nar en kille ar dar och man vill att allt skall vara perfekt.

Svar på tråden En aning olycklig...