• Happy Go Lucky

En aning olycklig...

Hej alla söta tjejer! Nu hoppas jag på att få lite hjälp, för här inne verkar det finnas många kloka människor

Så här är det, jag har aldrig fått en orgasm, inte på egen hand eller med någon annan, någonsin. Har tänkt att det kommer nog, och man ska bara slappna av osv... Läst alla tips i tidningar, provat leksaker, olika ställningar och allt känns det som. Men då det inte har gått, känns knappt som det varit nära så har jag nu "gett upp lite grann", tänkte att det var väl inte så stor grej ändå.

Men nu har jag en underbar pojkvän sen åtta månader, och jag önskar att jag kunde få uppleva det med honom. För även om jag tycker sexet är jätte härligt så är det inte samma grej för mig som för honom. Vi har pratat om det här, och han vill ju så gärna att det ska gå för mig, men hur?!

Någon som har varit med om något liknande, eller hört någon annan som varit det. Eller bara har lite tips kanske? Ibland blir jag så ledsen över det, är det något fel på mig eller vad? Man känner sig ju lite "utanför" när alla andra får helt underbara orgasmer till höger och vänster ;) Snälla hjälp mig!
    Kramar

• Svar på tråden En aning olycklig...
  • silverdrake

tog jättelång tid för mig med och är fortfarande lite svår att få till, speciellt om man tänker på det....det kommer komma när du slappnar av, och inte försöker för mycket.
    för mig har layaspot också hjälpt mkt, verlkigen underbar, och att ha mkt förspel, och mkt oralt ect innan någon penetrering.......så får man hitta några ställningar som det funkar i. har aldrig kommit i missionären, för mig är det rida på eller hårt bakifrån som funkar bäst...men det är ju individuellt.

• Happy Go Lucky

Hej, tack igen alla för svar. Betyder jätte mycket :) Men blir ännu mer fundersam nästan, då jag fortfarande tycker jag gjort alla rätt.

Har tränat på för mig själv, då jag inte tror att en kille kan ge mig en orgasm, den måste jag hitta/skapa själv.
    På egen hand så går det tills en viss "gräns" då det känns jätte skönt, sen så dör den känslan helt tvärt.

Tycker heller inte att jag är någon pryd person, har haft mycket sex, många olika varianter med olika killar. Men oralsex är nog inget för mig, det känns lite för konstigt att få. (inga problem att ge).
    Men nog tänker jag lite för mycket under sex, men inte extremt så det borde inte skrämma bort den.

Många tjejer har ju lite svårt att få en då och då, eller bara klarar det på egen hand eller liknande. Men för mig går det ALDRIG, inte ens nära. Är inte det märkligt? Kan man vara imun mot O? ;)
    Tack igen, hoppas ni fler fortsätter komma med tips eller råd. :) Kramar

• pickolina

Happy Go Lucky - Vad jag har förstått av statistiken (som inte är helt tillförlitlig, men) är att det är ganska många tjejer/kvinnor som aldrig upplevt en orgasm. Men för många av dom släpper det när dom blir äldre, typ 30 och uppåt. Det har säkerligen med bla mognad och självförtroende att göra skulle jag tippa.. Så visst finns det hopp för dig tjejen! :)

• rosesarered

Happy go lucky,

Fast jag tror inte att det finns nåt samband mellan att ha haft mycket sex/många killar och att ha lätt för att få orgasm:) Det handlar nog snarare om att lära känna sig själv sexuellt och sin kropp.
    Jag är i samma ålder som du och blev sexuellt aktiv ganska sent och har inte hunnit med många partners och erfarenheter. Trots det så har jag lätt för att komma och gör det varje gång jag har sex. Tror att det är för att jag är väldigt trygg och avslappnad med min partner och klarar av att "sluta tänka".

Låt inte det förvandlas till en stor o-jakt för den kommer inte att komma om du hetsar dig till den.
    Kan tillägga att jag vet många som aldrig kommit. Du är alltså inte ensam!

• pickolina

Happy Go Lucky - Hmm, du beskriver att du kan närma dig när du leker själv, men sedan "dör"/avtar det igen.. Sedan skriver du att det känns lite konstigt att få or*l6, inte att ge men att få.. Osv...

Nu kan detta vara helt uppåt väggarna fel men jag tycker att det låter som att du kanske har en mental spärr. Att du inte kan ge dig hän och verkligen njuta till fullo...

Jag skulle definitivt tippa på att det är psykologiskt och inte fysiskt i alla fall. Vilket det säkerligen är för dom flesta tjejer som har problem. Det är väl oxå därför problemen ofta avtar med åldern... För att man blir mer avslappnad och bekväm osv...

Så jag tror nog att det är den mentala biten du ska försöka jobba med och kanske fokusera mindre på den fysiska aspekten.

• Meddelande borttaget
  • Happy Go Lucky

rosesarered: Jag var nog lite otydlig där, jag tror ju inte att det är så att den som har flest killar får flest O. Men jag tror man måste prova lite olika saker för att veta vad man gillar.

Skönt att höra att jag inte är själv iaf, fast tråkigt att andra har samma problem :(

pickolina: Nej, någon o-hets är det inte, möjligtvis har det varit någon gång för flera år sedan. Men nu har jag mer "gett upp" :(

Att det skulle vara någon sorts mental spärr är vad jag också varit inne på. Men vet inte varför eller hur jag ska komma över den??! Jag är ju avslappnad/bekväm i mig själv, trygg i förhållandet och känner mig väldigt mogen för min ålder. ;)

Tur iaf att jag har min fina karl som hjälper mig genom det här, :) och tack gode gud att jag aldrig börjat fejka. Det skulle inte varit en roligt sits att sitta i...
    Kram på er alla & tack för svar!

• Cottongrass

Happy: Jag förstår dina bekymmer, även om jag inte har samma problem, och jag hoppas verkligen att det blir bättre. Ge INTE upp. Jag skulle tro att en vacker dag så hittar du rätt och då kommer det bara att funka!

• La Paloma

Om du någongång känner att det är ok så prova få oralsex, det är ett ganska säkert kort(tror jag). Men även där, låt det ta tid, stressa inte utan försök slappna av. Har en kamrat som aldrig fått O genom varken onani eller samlag, men oralt funkar det. Kanske värt att prova i alla fall

• Conina

Har du prövat att ta en lång ducsh/bad med mannen och sedan ha en lång avslappnad stund med massage för att sedan sakta men säkert gå över till mera, hm, sexiga saker...

Jag har inte haft särskilt stora problem med att få orgasm men är så lyxigt med en egen kväll tillsammans med njutning...

Svar på tråden En aning olycklig...