Inlägg från: rosesarered |Visa alla inlägg
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • rosesarered

Hmm mitt bästa tips är att du ska prova en leksak av vibrerande sort.
    Jag fick min första orgasm med leksak och i början av vårt förhållande orgasm bara med den. Det tog flera månader innan jag kunde få orgasm utan leksak ensam och tillsammans med min partner.
    Jag oroade mig mycket över att jag inte kunde komma utan en leksak men nuförtiden kan jag på många olika sätt lättare än vad jag nånsin skulle ha trott förut!
    Du måste verkligen slappna av och "släppa loss"/

• rosesarered

Hoppsan slutet på min text försvann..

släppa loss/ släppa alla hämningar. Sluta tänka vilket är lättare sagt än gjort.
    Hursomhelst lycka till! :)

• rosesarered

Happy go lucky,

Fast jag tror inte att det finns nåt samband mellan att ha haft mycket sex/många killar och att ha lätt för att få orgasm:) Det handlar nog snarare om att lära känna sig själv sexuellt och sin kropp.
    Jag är i samma ålder som du och blev sexuellt aktiv ganska sent och har inte hunnit med många partners och erfarenheter. Trots det så har jag lätt för att komma och gör det varje gång jag har sex. Tror att det är för att jag är väldigt trygg och avslappnad med min partner och klarar av att "sluta tänka".

Låt inte det förvandlas till en stor o-jakt för den kommer inte att komma om du hetsar dig till den.
    Kan tillägga att jag vet många som aldrig kommit. Du är alltså inte ensam!

• rosesarered

En liten fundering som dykt upp när jag läst denhär tråden..
    Hurpass vanligt är det att komma v*ginalt alltså då menar jag utan nånsomhelst stimulering?
    Har aldrig lyckats så utan det måste finnas ngt som stimulerar "lustpunkten".............

• rosesarered

Fast egentligen så borde väl en k-o**asm vara lika mycket o**asm som en v*ginal..hmm eller?
    Känns som att en del har attityden att det inte är så, det tycker jag att är konstigt.

• rosesarered

Jag känner lite att det blir ytterligare ett stressmoment, att man ska kunna komma på det sättet också..!Jag känner nog som du att en o är guld värd vare sig det är en ko eller en vo..!
    blir alldeles snurrig av alla förkortningar

• rosesarered

Kan förstå att du blev det, det är ju lite att göra saker komplicerade då man faktiskt redan kommer men inte just på det sättet.
    nej nu ska jag ta och gå och lägga mig, godnatt för min del!:)

Svar på tråden En aning olycklig...