vi kom med i aftonbladet
på aftonbladet.se har dem en småpinsam artikel om oss haha
www.aftonbladet.se/nyheter/article578840.ab
på aftonbladet.se har dem en småpinsam artikel om oss haha
www.aftonbladet.se/nyheter/article578840.ab
Jättefina bilder :)
Var du nervös på bröllopsdagen? :) Själv gifter jag mig nästa lördag och har varit hypernervös i en månads tid och det blir värre :)
Tyvärr finns det alltid sådan människor som av rädsla och trångsynhet är negativa till allting utanför norden...
Är själv gift med en man från en annat land men tack och lov bara upplevt positivt även om mina föräldrar var oroliga i början.
Lycka till i fortsättning.. :)
föresten, vi var också med för ett par år sen :)
www.aftonbladet.se/vss/karleksex/story/0,2789,678047,00.html
Vilken underbar berättelse om er två.
Synd om de sjuka människorna som diskuterar ert liv på nordisk. Det måste avra ett helvete att vara så trångsynt och okunnig.
Lycka till med ert liv!!
Finns så otoligt mycket trångsynta människor.
jag skulle polisanmäla den där sidan om jag var ni.
Förövrigt är ni otroligt vackra ihop
Grattis till bröllopet & er lycka!! Ni var verkligen fina.
Låt inte några så otroligt små människor som de på nordiskt.nu förstöra något som ni har kämpat för.
Jag gifter mig om drygt en månad med en man från ett annat land!
Grattis igen!!
Pasia - jag säger så här: om du har lyckats göra sådana som idioterna på Nordisk förbannaade, ska du vara glad. För hur korkad måste man vara för att få medhåll från dom icke-fullvärdiga människorna.
Ps: Ni var as-fina :)
pasia - bry dig inte om deras åsikter för de har så FEL! Riktigt hemskt att se att vissa människor är så inskränkta. Lycka till i framtiden!
pasia - www.js070707.blogg.se
Såg att ni gifte er i Gustav Vasa Kyrka i Stockholm,min favoritkyrka!Har en liten fråga till dej:
Hur många ljus längs altargången är det per sida?Skulle vilja ha levande ljus och rosor som ljusdekoration,tycker det är så fint!
Läste sidan där dom "fördömde" er relation.Jag kan inte göra annat än SKRATTA..Den där sidan var ju det största skämt jag nånsinn sett.
Så här skriver "PeterH":"Mörka länder med låg rasmässig intelligens vinnet på invandring av intelligentare raser.Tvärtom för intelligenta länder som drabbas av invandring av lågintelligenta raser"
Och vem är "PeterH"?!Antagligen en 98-årig gubbe som läst nån gammal Hitler-propaganda och inte minns nåt annat i sin alzheimer-drabbade hjärna...
Som sagt...Jag SKRATTADE GOTT åt denna sida, som inte kan vara allvarligt menad på något sätt. Ett skämt, helt enkelt.
Ni var jättefina i artikeln!Önskar er ett långt och lyckligt liv tillsammans!