vi kom med i aftonbladet
på aftonbladet.se har dem en småpinsam artikel om oss haha
www.aftonbladet.se/nyheter/article578840.ab
på aftonbladet.se har dem en småpinsam artikel om oss haha
www.aftonbladet.se/nyheter/article578840.ab
Är det en rasistisk sida det där?? verkar ju så pga av deras fula kommentare gud va tråkigt,ni är jättefina pasia...lycka till med allt
Pasia: kul att de ville skriva en artikel om er! Härligt att ni ville och vågade kämpa för er kärlek!!! det stöttar nog fler i er situation, jätte tråkigt med den där andra sida... vilka puckade komentarer!!! :/
kikade på er blogg oxå... vad otroligt vackra bilder och shit vilket vackert ansikte du har!!!!
Lycka till i framtiden och STORT grattis till ert bröllop!!!
Grattis till bröllopet och strunt i idioterna på det där idiotiska forumet!
Stort grattis och lycka till! Ni var jättefina!
Jag blir otroligt illa berörd när jag läser vad dessa trångsynta "människor" skriver på det vidriga forumet.
Jag skulle göra som Tula_Backe föreslår: polisanmäla.
Kram!
Det är så man skäms över att vara svensk när det sitter sånna muppar och uttrycker sin åsikt på det sättet.
Som sagt polisanmäl hela sidan
pasia - www.js070707.blogg.se> Tack för tipset.
Oj vilken rasistsida Nordisk.nu är. Sånt är ju bara att skita i. Folk som orkar skriva sådana kommentarer har förmodligen inte högre IQ än en fiskmås.
Jag är själv från samma land som Samuel, med adopterad dock.
Stor kram och lycka till. Och låt inte sådana människor knäcka dig. Bara att ignorera.
Så fina ni var!!
Verkligen!!!
Ett stort grattis och försök inte tänka så mkt på vad dom där outbildade, trångsynta, rasistiska pajaserna skriver!!!
Lycka till
TS!
vad vackra ni var!! verkligen jätte fina
Sen måste jag dock komma med en fråga (inget illa ment nu.. ) Men räknade du inte med att det skulle bli en del negativa reaktioner likväl som positiva när eran historia kom ut på ett så välbesökt "forum" som aftonbladet??
jag menar inte att det de säger är på nått sätt OK, absolut inte, men artikeln är ju en sån som väcker både förundran över erat mod och eran kämpar glöd likväl som den kan väcka hat hos andra!!
För just ämnen som tar upp det "mångkulturella" är ju minst sagt känsligt ämne....
Önskar er all lycka och välgång
Kram
Var det ni som bara hade den ena på bild i Aftonbladet? Något särskilt skäl iaf? Vi var nog med på samma uppslag (på min födelsedag ) tror jag.
Syns man i media så får man TYVÄRR räkna med puckon som ska lägga sig i! Skit i det bara!
Nej, jag skrattade inte åt Nordisks sida. Verkligen fruktansvärd läsning
Jag tycker du ska kontakta Aftonbladet och visa dem detta. Känns fruktansvärt.
Lycka till med äktenskapet
tack för kommentarer :) Det värmer!
brud 070901, jag tänkte faktiskt inte på det, självklart förstår jag att alla inte blir "ååh så gulligt", men att skriva att jag är en rasförrädarhora och att dem önskar oss ett hemskt tråkigt långt liv, tycker jag är fruktansvärt! Jag tycker inte att artikeln var speciellt provocerande, eller är det jag som inte är tillräckligt objektiv, jag vet inte.
Första dagen när jag upptäckte sidan var jag lite nere, nu tycker jag bara att dem är patetiska.
Hej!
Hur många bänkrader är det längs altargången där man kan tända levande ljus i Gustav Vasa Kyrka?
mrs van derkamp, jag vet tyvärr inte
usch vilken hemsk sida det där! Jag blir alldes stum, och Sverige tror man e ett så himla fint o vänligt land... kan inte förstå att det finns svenska med så starkt hat... det e sorgligt
Vilken fin artikel det var. Ni var så vackra på ert bröllop!
Lycka till med äktenskapet!
Och nej, sadana sider som Nordisk-skräpet far mig varken att skratta eller egentligen förvanas. Det finns alldeles för många sana puckon i "fina" Sverige... tyvärr. Men det är ju heller inte bara i Sverige... Jag har aldrig själv upplevt det (även om jag räknas som andra generationens invandrare da mamma är född i Finland).. men att vandra en runda pa stan med min väninna som är halv-indisk.. ja det räckte för att jag skulle skämmas för att vara människa! Att det finns sa manga helt blasta personer.. som dessutom inte nödvändigtvis heter Karl-Oskar och är 89 ar i nagon liten hala...
Ni är vekligen ett strålande vackert par, stort grattis
Tråkigt med alla kommentarer ni har fått på nätet, men försök att strunta i det...ledsamt att det finns människor som tänker så.
pasia: nej absolut är det de skriver fruktansvärt och framförallt INTE SANT!!!! Glöm aldrig det när du läser sån skit, Men änn idag så finns det ju dem som blir provocerade av att se två "olika nationaliteter" bilda familj... tråkigt kan ju tyckas att man inte kommit längre men det kommer nog alltid att vara så!
Med menar jag INTE att det är acceptabelt att utrycka sig så som de gjorde, det visar iof endast på deras egen litenhet och obegåvning, eller hur??
men människor är olika, så olika åsikter kommer man dessvärre alltid att få stå ut med, sen ska man försöka att slå dövörat till när det som sägs inte är vidare konstruktivt..
Grattis till er, ni var verkligen jättefina.
Gifte mig också 070707 med en kille som ursprungligen kommer från ett annat land. Jag har nu tagit hans utländska efternamn. Man tror knappt att det är sant att det finns såna idioter som de på Nordisk-sidorna. Jag tänker iallafal inte lägga någon energi på att bry mig vad såna puckon tycker.
Kram och lycka till!