Skelleftetjejer
Tjenare!
Ååh vad kul, jag trodde faktiskt att jag var ensam brud från staan. Hur går det i planeringen för er?
Tjenare!
Ååh vad kul, jag trodde faktiskt att jag var ensam brud från staan. Hur går det i planeringen för er?
Hejsan tjejer!
felicia6- Vi ska gifta oss i Stadskyrkan och det börjar dra ihop sig nu, har varit hos frissan i veckan på konsultation och ska till sömmerskan på torsdag så nu känns det faktiskt som man ska gifta sig.
Det är bra att vara ute i tid för man hinner ändra sig så många gånger och det kan vara bra att boka kyrkan tidigt ifall ni har valt en populär dag att gifta er på. Vi bokade tex kyrka i september och då var både helgen före och efter uppbokade så det är bättre att vara ute i god tid om man ska få det man vill ha. Kikade in på er hemsida, den var jättefin!!
Bli inte rädd nu, men jag tror att jag har haft din bror som tränare i Norrsken . Du får gärna rätta mig om jag har fel.
Ha det bra!
Tjenare Brudar!
Nu börjar det närma sig....och jag vet inte om jag riktigt fattat ännu att vi faktiskt ska göra detta, bröllopet har ju alltid varit så långt "borta" på något sätt. Vi börjar båda att vara rätt så nervösa, men längtar samtidigt. Planeringen är under kontroll, bara lite mkt att göra...men det går nog bra.
Ha det så bra tjejer och lycka till med allt!!
Vi gifter oss kl.15.00 i St:Olovs kyrkan..pirr