• felicia6

Skelleftetjejer

hej hej.. Nån mer från Skellefteå som ska gifta sig? Vore kul att snacka lite och så.. Kanske vi t.o.m. halkänner varandra?

• Svar på tråden Skelleftetjejer
  • Challe 31/5 2003

Tjenare!
    Ååh vad kul, jag trodde faktiskt att jag var ensam brud från staan. Hur går det i planeringen för er?

• felicia6

Challe, jo det går bra, men vi har ju ett år kvar..=( kolla gärna på våran hemsida: w1.910.telia.com/~u91028908

Var ska ni gifta er? landskyrkan eller?

• Trillian

Vi vill gifta oss nästa vinter, men vet inte om ekonomin tillåter... Hus och barn på G... Men vi kommer inte på nåt bra ställe att ha bröllopsfesten på!!! Vart ska ni vara?
    Lycka till med bröllopsplanerna!
    /Trillian

• felicia6

Trillian--> Vi ska nog ha festen i en logen lokal som ligger brevid Balderskolan.. Min styvfar är med där, så vi skulle nog få det rätt billigt.. Men annars har jag ingen som helst idé tyvärr, för jag vill ha festen i stan nämligen..

Får man fråga vart ni har tänkt flytta?

• Trillian

felicia6:
    Vi ska flytta till ett eget hus på Morön!
    Ja, festlokal verkar bli ett problem... suck...

• felicia6

Trillian, vart bor ni nu då? Vi bor borta vid barnens hus..

Ja, dom säger ju att nyhamnsgården är super, men jag vill inte vara där borta, men kanske ett tips till er?

Annars så skulle nog vitbergsresturangen vara ett tips, men vi ska göra egen mat...

• Trillian

Vi bor på Seminariegatan, nära eran festlokal alltså!
    Nyhamnsgården vill vi helst inte vara i eftersom vi varit på flera kompisars bröllop där redan.. Vitberget är nog en ok lokal, om än lite svårmöblerad. Och så anar jag att det blir rätt kostsamt med mat och dryck där..

• felicia6

Trillian--> Ja, men då vet du ju vilken lokal som jag menar vi ska ha det i då? =) Har ni tänkt ut nåt mer med bröllopet då?

• Trillian

Som sagt så kom det lite annat emellan... hus i april och bebis i maj...
    Men vinterbröllop ska vi ha, med vigsel i landskyrkan...alla andra planer ligger på is just nu. Men det är kul att vara här inne och läsa lite i alla fall! Få tips och idéer! Hur går det med era planer?

• felicia6

Trillian---> Jo, det går bara finfint faktiskt, fast det är ju över ett år kvar, men jag älskar ju att planera..

Du får gärna maila mig om du vill, så kan vi prata mer om bröllop och sånt? =)

ann-charlotte.sn@telia.com

Svar på tråden Skelleftetjejer