Skelleftetjejer
hej hej.. Nån mer från Skellefteå som ska gifta sig? Vore kul att snacka lite och så.. Kanske vi t.o.m. halkänner varandra?
hej hej.. Nån mer från Skellefteå som ska gifta sig? Vore kul att snacka lite och så.. Kanske vi t.o.m. halkänner varandra?
Challe, jo det går bra, men vi har ju ett år kvar..=( kolla gärna på våran hemsida: w1.910.telia.com/~u91028908
Var ska ni gifta er? landskyrkan eller?
Trillian--> Vi ska nog ha festen i en logen lokal som ligger brevid Balderskolan.. Min styvfar är med där, så vi skulle nog få det rätt billigt.. Men annars har jag ingen som helst idé tyvärr, för jag vill ha festen i stan nämligen..
Får man fråga vart ni har tänkt flytta?
Trillian, vart bor ni nu då? Vi bor borta vid barnens hus..
Ja, dom säger ju att nyhamnsgården är super, men jag vill inte vara där borta, men kanske ett tips till er?
Annars så skulle nog vitbergsresturangen vara ett tips, men vi ska göra egen mat...
Trillian--> Ja, men då vet du ju vilken lokal som jag menar vi ska ha det i då? =) Har ni tänkt ut nåt mer med bröllopet då?
Trillian---> Jo, det går bara finfint faktiskt, fast det är ju över ett år kvar, men jag älskar ju att planera..
Du får gärna maila mig om du vill, så kan vi prata mer om bröllop och sånt? =)
ann-charlotte.sn@telia.com
Challe--> *ler* Ja, det har du garanterat.. Peder är ju överallt..=) Men hur såg du att vi var syskon då?
Ja, det känns bra att ha ett tag på sig att planera allt, för jag är en sån som ändrar mig stup i kvarten..
Viktoria---> Hur mycket betalade ni för den lokalen och hur många ryms där? Det är alltså inte PRO lokalen du pratar om nu va?
Joka---> Vad roligt, går det bra med planeringen då eftersom det var så kort tid?
Viktoria--> Ja, men då är det samma lokal, då jag har pratat med andra så har dom trott att det var pro jag menade, det var därför jag undrade..
Jag har varit där i somras på grisfest, men kommer inte ihåg så mycket mer än baren..
Vi kommer nog att ha drygt 70-90 personer, det är inte bestämt än, men köket var alltså super då? =)
Joka--> Det låter ju helt underbart.
du får gärna ge lite tips på allt ni har fixat och vilka ni tog hjälp av, om ni tex tog newens till korto osv..
Viktoria--> Tackar..
Jag söker hela tiden efter bilder på lokalen och sånt, men hittar ingen.. du råkar inte ha nåt kort eller nåt på den?
Gjorde ni förresten nåt med allén då ni skulle vara där? =)