Skelleftetjejer
hej hej.. Nån mer från Skellefteå som ska gifta sig? Vore kul att snacka lite och så.. Kanske vi t.o.m. halkänner varandra?
hej hej.. Nån mer från Skellefteå som ska gifta sig? Vore kul att snacka lite och så.. Kanske vi t.o.m. halkänner varandra?
Joka--> Såg att ni skulle fota er hos Marianne. Har varit in på hennes hemsida. Hade jättefina bilder, men inga prisuppgifter. Vad kostar det för er? /J
Nu har jag skickat bilderna till dig, felicia6! Jag tror att de är rätt stora, men hoppas att det går bra ändå.
När ni ändå är inne på Aina, såvitt jag vet är hon jätteduktig! Har flera bekanta som både klippt sig och gjort uppsättningar hos henne, alltid med mycket bra resultat.
Det är samma Aina som ni alla skriver om.
Hon är väldigt trevlig, påhittig och lyssnar till vad jag vill ha.
Marianne är ganska dyr, men ligger bra till om man vill ta utomhuskort eller bara vill slippa in på stan. Vi har valt ett enkelt fotoalbum med 8 kort storlek var tror jag 15x20 och det kostar 3100 kr totalt inkl. 200 kr extra för våra barn som jag vill ha med. Extra kommer också en förstoring så småning om.
Kåge blommor kan man ringa till och prata med Margareta, en jätte trevlig och tillmötesgående kvinna. Jag vill inte lägga ner så stor summa på blommor efter som vi åker bort direkt morgonen efter, och jag vill inte spara den. Det förstod hon direkt och gav alternativ och förslag.
Vägkrogen gav min pappa som förslag, vi ringde dit och han lämnade ett skriftligt förslag på mat och dryck som ingick. Det var absolut det billigaste och största meny förslag vi fått trots vi kollat runt på många ställen.
Tårta ringde vi direkt till Wallins och bokade, de var jätte billiga 16 kr/bit. Vi for dit och fick titta på bilder över olika tårtor. Fick välja vilken tårta vi ville ha, färger på tårta och färg på garnering. Och ett jätte trevligt bemötande.
Servering på festen efteråt har vi pratat med tjejernas softboll lag, och de ställer upp och serverar under kvällen för en vettig summa.
Så vi är jätte nöjda med alla vi har "lejt"inför vårt bröllop. Trots att vi bara har haft 2 mån på oss att ordna allt så har de varit tillmötesgående och hjälpsamma + uppmuntrande.
Nu är det bara att hoppas att allt blir lika bra om två veckor när det är dags.
felicia6: Du kan även se lite bilder på den här sidan: w1.910.telia.com/~u91018689/Festen.htm
Vet inte om de är bättre än de jag skickade.
Åh när jag ser på dina bilder Victoria blir jag jätteavundsjuk! Jag vill inte vänta ett helt år, även om det är trevligt att planera så känns Mars -04 som en hel evighet bort! Eftersom vi inte har bestämt något datum så har vi inte berättat får någon om våra planer, så jag har ingen att prata med förutom min pojkvän, vilket känns väldigt frustrerande, även om det är jag som har bestämt att vi ska vänta med att berätta!!
Den såg trevlig ut lokalen. Ligger den i källarplan? Vem ska man ta kontakt med för att få hyra den? /J
Leah--> Ja, då var det samma, hon var jätterolig och snackade om att jag skulle ha lockar, "och nu snackar vi diana ross lockar, visst?" Jag satt och skrattade hela tiden för hon visste vad hon ville direkt och pratade så roligt..
Joka--> Det låter superbra, och det kommer att bli ett fint bröllop.
Vad blir det för nåt ni ska äta från vägkrogen och hur mycket skulle det gå på då?
j-03--> Tänk då stackars mig som får vänta till juni -04... Vi tog det datumet för att min m2b rycker in i lumpen nu till sommaren och kommer hem i april-04.. Så vi kunde inte lägga det tidigare tyvärr..=( men samtidigt så får jag ju ändra mig lite titt som tätt, och får då tiden att välja det bästa..
För övrigt, ingen som har msn? Vore kul att snacka mer..
Viktoria--> Kollade in lite bilder, du var jättefin..=)
såg att ni hade karaoke, vart hyrde ni det och hur mycket gick det på?
Kolla gärna våran hemsida: w1.910.telia.com/~u91028908
felicia6--> skäms lite när jag läste att ni får vänta så länge, men jag är nog lite äldre än dej? fyller 30 nästa gång!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bara det gör att jag får lite panik
J-03--> Jo, då är det ju lite skillnad i ålder.. jag fyller 22 i april jag...
J-03: Lokalen ligger i en källare och kvinnan vi pratade med när vi hyrde lokalen heter Gunvor Viklund (tror jag). Att ni fixar att hålla det hemligt! Jag blir så imponerad av folk som klarar av att hålla stora och spännande saker hemliga. De flesta av våra nära och kära fick veta direkt.
felicia6: Karaoken hörde till vår DJ. Han tar (tog i alla fall då) 2000:- för att spela en kväll.