• felicia6

Skelleftetjejer

hej hej.. Nån mer från Skellefteå som ska gifta sig? Vore kul att snacka lite och så.. Kanske vi t.o.m. halkänner varandra?

• Svar på tråden Skelleftetjejer
  • J-03

Viktoria--> håller på att bli vansinnig, men samtidigt är det ju spännande att hålla det hemligt. Lite rädd att träffa på någon man känner när jag har tittat på klänningar på Atelje Elisabeth Victoria.
    har inte riktigt vant mej vid att affärn har bytt namn (trots att det måste vara massor av år sen) vill fortfarande kalla den Brudateljen.

• felicia6

Viktoria--> Vart hittade ni den dj:n då? Var han duktig? Vad spelade han alltmest för musik?

• 5 juli

hej Viktoria !!!! eller är det min lilla svägerska ?????? satt just och tittade på bilderna på erat bröllop snart är det min tur..... Om någon har funderingar på brudbuketten så kan jag rekomendera Ankis blommor i Bureå hon skulle ha 1500 för 3 näbb buketter min bukett +Dannes blomma billigare kan det nog inte bli.
    Hur går det annars för er alla skellefte brudar???? själv var jag hos sömmerskan i Fredags och ska dit på fredag i gen och prova för första gången GUUUD VAD JAG LÄNGTAR......

• Viktoria

5 juli: Självklart är det jag! Jag blev tvungen att skaffa mig en användare när jag såg att någon annan funderade på "vår" lokal. Konstigt nog var mitt "riktiga" namn upptaget;), så det fick bli andranamnet. När på fredag ska du till sömmerskan? Jag är sååå nyfiken på hur din klänning blir.

felicia6: Han är en bekant till mina föräldrar. Jag tycker att han är duktig, han spelar rätt blandad musik. Vi fick även komma med önskemål själva.

• felicia6

Viktoria--> Aha, okej.. vad hade ni för mat på bröllopet då? =)

• Viktoria

Vi hade medelhavsbuffé från Food catering - supergott! Och mycket mat för pengarna. Förresten, är du intresserad kan jag nog fixa namn och telefonnummer till "vår" dj, han brukar spela på en massa olika tillställningar.

• felicia6

Viktoria--> Maila på.. Jag är intresserad av allting...=) Hur mycket gick buffén på per person?

• 5 juli

hejsan Anna +alla andra !!!!!
    jo jag ska till Anna-stina och prova klänningen på Fredag .Det ska bli jätte kul jag är lika nyfiken som du .
    Idag var vi till fotografen och kollade in lite grejer och så.
    Jag kommer att vilja ha alla korten hur kommer jag att kunna bestämma mej?????

• Viktoria

felicia6: Buffén gick på 150:- per person om jag minns rätt.

Det gick rätt bra att bestämma sig när man väl var där och tittade på de färdiga korten, vi fick se dem flera gånger och fundera. Dessutom kunde man ju se dem i både färg och svartvitt, fyrkantigt format och rektangulärt... Man såg väldigt tydligt vilka som passade ex. i färg.

• felicia6

5 Juli--> Hur långt har ni kommit med planeringen då? =) Jag kommer inte heller att kunna välja bland korten, så min m2b får bestämma ..

Viktoria--> Hur mycket gick erat bröllop på allt som allt? Ni hade ungefär 70 gäster va?

Svar på tråden Skelleftetjejer