Skelleftetjejer
hej hej.. Nån mer från Skellefteå som ska gifta sig? Vore kul att snacka lite och så.. Kanske vi t.o.m. halkänner varandra?
hej hej.. Nån mer från Skellefteå som ska gifta sig? Vore kul att snacka lite och så.. Kanske vi t.o.m. halkänner varandra?
ja vi har bokat lokal, kyrka ,Danne håller just på att justera inbjudningskorten,sömmerskan håller på att sy för brinnande livet (hoppas jag )maten är bestämd (våran mat går på 80kr per kuver
musiken.......hoppas bara dom säger ja ,ja jag vet hur dukningen ska vara hoppas bara att det blir som man tänkt sej.Hur långt har ni kommit ????
felicia6: Vårt bröllop gick på ungefär 40 000:- om jag räknar med allting, även "småsaker". Då har jag inte räknat med resan.
Viktoria--> Fick ni dra in på nåt då eller fick du allt du ville så att säga?
5:e juli--> Vi planerar för fullt, fast det är så långt kvar.. Jag är ju en sån planeringstok, så jag har klart allt snart..=) Men vi får se hur länge jag är nöjd innan jag ändrar mig igen..=)
Vart fick ni tag på så billig mat och vad är det för mat?
Hej, har inte svarat på vår meny och pris från vägkrogen.
Jo vi betalar 70 kr / person
Menyn är:
Grillspett med potatissallad
Tunnbrödsrulle med skagenröra
Tunnbrödsrulle med renköttsröra
Pajbitar med ost och köttfärs
Kalkonbröst med mimosasallad och sparris
2 sorters sandwichar
öl, vatten och läsk.
Vill man ha starkare dryck får man köpa detta själv, men det är ju bara att ta hem den läsk eller lätt öl som blir kvar.
tja ba tjena hallå!!!!!
jag är så lycklig för jag har provat klänningen ocj jag är så nöjd, hoppas bara att allt annat blir bra åxå.I Onsdags var vi till fotografen och hon är med på allt som vi ville ha och det känns så bra.
felicia6 vi kommer att ta maten från 3 kupor billigt och bra , (fläskfile och pot gratäng sås och sallad har inte riktigt bestämmt än)försöker bara att klura ut någon bra förrätt som man kan göra klar kvällen innan,är det någon som har något tips så svara fort .......
är du från Bure eller?????
det är jag. Båtklubben i Bure är jätte fin vi hade våran åter förenings klass fest där för några år sedan.
Lycka till
felicia6: Vi behövde inte direkt dra in på något, även om vi självklart var tvungna att kolla flera olika alternativ ibland för att hitta något som var både billigt och bra.
Joka--> Det där var ju väldigt billigt faktiskt..=) Det kommer att bli kanonbra..
5:e juli--> Hur mycket kommer eran mat att kosta per person då?
Viktoria--> Ja, jag märker nu att jag kommer nog att få "som jag vill" fast det kommer ändå inte att bli speciellt dyrt. Men man kollar ju olika prisalternativ... Har du mailar mig namn och nummer än på han dj:n? =) Och så undrar jag om ni har några fler kort där man kan se hur ni har ställt borden och så i lokalen?
felicia6: Jag har för mig att jag har sett ett foto på lokalen som visar hur vi hade bort. Det var någon, kommer inte ihåg vem, som tog ett kort för att visa dukningen. Hittar jag det säger jag till! Det var lite småkrångligt att få till det eftersom det finns en liten stolpe mitt i. Vi ville även göra det lätt att flytta undan borden när det blev dags för dans.
Viktoria--> Så då ni hade middagen så rymdes det inte att dansa nåt? =( Men leta gärna åt det där kortet...