• 5 juli

Skelleftetjejer

hej Viktoria !!!! eller är det min lilla svägerska ?????? satt just och tittade på bilderna på erat bröllop snart är det min tur..... Om någon har funderingar på brudbuketten så kan jag rekomendera Ankis blommor i Bureå hon skulle ha 1500 för 3 näbb buketter min bukett +Dannes blomma billigare kan det nog inte bli.
    Hur går det annars för er alla skellefte brudar???? själv var jag hos sömmerskan i Fredags och ska dit på fredag i gen och prova för första gången GUUUD VAD JAG LÄNGTAR......

• 5 juli

hejsan Anna +alla andra !!!!!
    jo jag ska till Anna-stina och prova klänningen på Fredag .Det ska bli jätte kul jag är lika nyfiken som du .
    Idag var vi till fotografen och kollade in lite grejer och så.
    Jag kommer att vilja ha alla korten hur kommer jag att kunna bestämma mej?????

• 5 juli

ja vi har bokat lokal, kyrka ,Danne håller just på att justera inbjudningskorten,sömmerskan håller på att sy för brinnande livet (hoppas jag )maten är bestämd (våran mat går på 80kr per kuver
    musiken.......hoppas bara dom säger ja ,ja jag vet hur dukningen ska vara hoppas bara att det blir som man tänkt sej.Hur långt har ni kommit ????

• 5 juli

tja ba tjena hallå!!!!!
    jag är så lycklig för jag har provat klänningen ocj jag är så nöjd, hoppas bara att allt annat blir bra åxå.I Onsdags var vi till fotografen och hon är med på allt som vi ville ha och det känns så bra.
    felicia6 vi kommer att ta maten från 3 kupor billigt och bra , (fläskfile och pot gratäng sås och sallad har inte riktigt bestämmt än)försöker bara att klura ut någon bra förrätt som man kan göra klar kvällen innan,är det någon som har något tips så svara fort .......

• 5 juli

är du från Bure eller?????
    det är jag. Båtklubben i Bure är jätte fin vi hade våran åter förenings klass fest där för några år sedan.
    Lycka till

Svar på tråden Skelleftetjejer