• J-03

Skelleftetjejer

Hej
    Planerar oxå att gifta mej nästa vinter. Har dock lite problem med budgeten. Vi har inte riktig bestämt hur många gäster vi ska bjuda på bröllopsfesten! Det här med lokal är ett gissel!
    Lokalen som ni har pratat om, den som ligger mitt emot Balder? Kan man hyra den? Är det den som kostar 1500kr?

Har varit och tittat på klännigar idag. Hade först tänkt att sy den själv, det blir ju ganska billigt och så får man ju behålla den efteråt!! Men min pojkvän vägrar bestämma ett datum förrän den är färdigsydd!! Är rädd att det kommer att ta ett tag!! Har räknat hur mycket jag måste jobba extra för att kunna köpa den istället och det blev många timmar mindre än vad det skulle ta att sy den!

• J-03

Är det samma Aina som hade Design 2000? har kippt mej hos henne när hon fortfarande var kvar där. Men det är jättemånga år sen, minns ej resultatet.

• J-03

Oj, råkade skicka lite för snabbt! Minns bara att hon var jättetrevlig/J

• J-03

Joka--> Såg att ni skulle fota er hos Marianne. Har varit in på hennes hemsida. Hade jättefina bilder, men inga prisuppgifter. Vad kostar det för er? /J

• J-03

Åh när jag ser på dina bilder Victoria blir jag jätteavundsjuk! Jag vill inte vänta ett helt år, även om det är trevligt att planera så känns Mars -04 som en hel evighet bort! Eftersom vi inte har bestämt något datum så har vi inte berättat får någon om våra planer, så jag har ingen att prata med förutom min pojkvän, vilket känns väldigt frustrerande, även om det är jag som har bestämt att vi ska vänta med att berätta!!
    Den såg trevlig ut lokalen. Ligger den i källarplan? Vem ska man ta kontakt med för att få hyra den? /J

• J-03

felicia6--> skäms lite när jag läste att ni får vänta så länge, men jag är nog lite äldre än dej? fyller 30 nästa gång!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bara det gör att jag får lite panik

• J-03

Viktoria--> håller på att bli vansinnig, men samtidigt är det ju spännande att hålla det hemligt. Lite rädd att träffa på någon man känner när jag har tittat på klänningar på Atelje Elisabeth Victoria.
    har inte riktigt vant mej vid att affärn har bytt namn (trots att det måste vara massor av år sen) vill fortfarande kalla den Brudateljen.

Svar på tråden Skelleftetjejer