• felicia6

Skelleftetjejer

Joka.. Var det hon som var på bröllopsmässan häromveckan? Hon var som cool tycker jag.. Vägkrogen och kåge blommor, vet du om dom har nån hemsida?

Viktoria--> Maila på..=)
    ann-charlotte.sn@telia.com

• felicia6

Leah--> Ja, då var det samma, hon var jätterolig och snackade om att jag skulle ha lockar, "och nu snackar vi diana ross lockar, visst?" Jag satt och skrattade hela tiden för hon visste vad hon ville direkt och pratade så roligt..

Joka--> Det låter superbra, och det kommer att bli ett fint bröllop.
    Vad blir det för nåt ni ska äta från vägkrogen och hur mycket skulle det gå på då?

j-03--> Tänk då stackars mig som får vänta till juni -04... Vi tog det datumet för att min m2b rycker in i lumpen nu till sommaren och kommer hem i april-04.. Så vi kunde inte lägga det tidigare tyvärr..=( men samtidigt så får jag ju ändra mig lite titt som tätt, och får då tiden att välja det bästa..

För övrigt, ingen som har msn? Vore kul att snacka mer..

• felicia6

Viktoria--> Kollade in lite bilder, du var jättefin..=)

såg att ni hade karaoke, vart hyrde ni det och hur mycket gick det på?

Kolla gärna våran hemsida: w1.910.telia.com/~u91028908

• felicia6

J-03--> Jo, då är det ju lite skillnad i ålder.. jag fyller 22 i april jag...

• felicia6

Viktoria--> Vart hittade ni den dj:n då? Var han duktig? Vad spelade han alltmest för musik?

• felicia6

Viktoria--> Aha, okej.. vad hade ni för mat på bröllopet då? =)

• felicia6

Viktoria--> Maila på.. Jag är intresserad av allting...=) Hur mycket gick buffén på per person?

• felicia6

5 Juli--> Hur långt har ni kommit med planeringen då? =) Jag kommer inte heller att kunna välja bland korten, så min m2b får bestämma ..

Viktoria--> Hur mycket gick erat bröllop på allt som allt? Ni hade ungefär 70 gäster va?

• felicia6

Viktoria--> Fick ni dra in på nåt då eller fick du allt du ville så att säga?

5:e juli--> Vi planerar för fullt, fast det är så långt kvar.. Jag är ju en sån planeringstok, så jag har klart allt snart..=) Men vi får se hur länge jag är nöjd innan jag ändrar mig igen..=)
    Vart fick ni tag på så billig mat och vad är det för mat?

• felicia6

Joka--> Det där var ju väldigt billigt faktiskt..=) Det kommer att bli kanonbra..

5:e juli--> Hur mycket kommer eran mat att kosta per person då?

Viktoria--> Ja, jag märker nu att jag kommer nog att få "som jag vill" fast det kommer ändå inte att bli speciellt dyrt. Men man kollar ju olika prisalternativ... Har du mailar mig namn och nummer än på han dj:n? =) Och så undrar jag om ni har några fler kort där man kan se hur ni har ställt borden och så i lokalen?

• felicia6

Viktoria--> Så då ni hade middagen så rymdes det inte att dansa nåt? =( Men leta gärna åt det där kortet...

• felicia6

Viktoria--> Jag tror jag får göra så att jag får fara dit nångång och kolla lite extra på lokalen, för sist jag var där var det grisfest för logen (min styvpappa är med där) Och då var man kanske inte vid alla sina sinnens fulla bruk..

• felicia6

Challe, hur går det med planeringen?

• felicia6

Irre, jag läste om er i brudparsgalleriet.. Där stod det midsommardagen 2004... Vi gifter oss midsommarafton 2004, klockan 16.00.. Vi ska få var midsommarbrudparet.. hur går det för er med planering osv? =)

• felicia6

Ja, 25:e är midsommarafton..=) Tyckte bara att jag läste att det var lördag den 26 här på bt som ni skulle gifta er..

Va roligt.. Då gifter ni er två timmar före oss.. Vilken Kyrka gifter ni er i då?
    För oss är det Landskyrkan..

Jo, här oxå.. Älskar att planera, så jag planerar så mycket jag kan redan nu..*S*
    Sen så åker min m2b in i lumpen om två veckor drygt, och är borta till april, så vi har ju bara nån helg då och då tillsammans hela hösten och vintern, så det var bra att vi satte oss och planerade lite nu innan..

Pomac, va roligt, hur känns det då? Vilken kyrka? Får man fråga hur gamla ni är?

• felicia6

Irre, jag såg fel... ber hemskt mycket om ursäkt..

Såg nu att det var på samma dag som oss.. ni stod ju ovanför oss...

• felicia6

Challe, nej, det är inote många dagar kvar för dig. Lycka till och ni kommer att få en underbar dag, det är jag övertygad om..=) Vilken tid var det ni skulle gifta er?

• felicia6

Challe, hoppas det går alldeles utmärkt, och det är jag övertygad om att det kommer att göra, sen förväntar jag mig lite kort oxå efteråt som man kan få se..=)

pomac, Stadskyrkan är ju oxå underbart fint..=)
    Vi är förresten 22 och 20 år gamla..

Irre, Vi kommer att bjuda ca 120 till festen, och sen till kyrkan kommer det ju att komma mer, men hur många vet jag inte..=) Vi vet inte riktigt än vart vi ska hålla till, men vi ska göra egen mat och ta med egen dricka, så då är det inte så många ställen kvar... Hur många ska ni bjuda, och har ni bestämt nåt ställe? Kul att det fanns nån till Skelleftetjej som ska ha på midsommar..=)

Svar på tråden Skelleftetjejer