• Azra

Urspårad svensexa....

Jag förstår att du är lite upprörd även om du "godkänt" att det skulle vara en strippa med..

har du pratat med din blivande om det hela? Hur beter han sig på filmen? Jag anar att sådant här känns även om man litar på sin älskling..

Hoppas att det löser sig.. Men prata med din blivande, utan att anklaga, och kanske även prata med hans kompisar...

• Azra

Jag tycker kanske att jag kan förstå hur TS resonerade när hon "godkände" strippan.

En strippa på svensexan är ju inget jag hade hurrat över, MEN om det "bara" är en tjej som kommer och dansar lättklätt så hade jag nog överlevt det hela. Gillat det, njae.. Men å andra sidan så hade jag kanske skrattat en del om mina vänner hade hyrt en manlig strippa.. Inget jag efterfrågade dock..

Men jag tror jag förstår hur TS tänkte, eller? Att det kanske skulle vara en tjej som dansade och klädde av sig men inte köra upp könet i nyllet.. Det är ju äckligt och i mina ögon nåt helt annat än striptease.. Så jag förstår att du är upprörd.. Men återigen.. det mesta går att lösa om ni bara får pratat om det..

Lycka till!

Svar på tråden Urspårad svensexa....