• brud 070901

Urspårad svensexa....

min m2b blev bortrövad i lördags...

det var en jätte rolig dag inplanerad med inspelning av acctionfilm men också lite "skämmas" grejor och sedan fest med middag på kvällen...

jag har varit lite involverad iplanerna då han som höll iallt bor en bra bit härifrån. Så jag hade "godkännt" en del grejor bla en strippa!!!!

Jag fick sedan en video på elendet mailat till mig där jag ser hur denna strippa (hade tydligt sagt att om det blev en strippa så skulle det vara rumsrent) bokstavlit talat gnider sin nakna "underdel" mot min sambos ansikte.... VA FAN.. det var allt annat änn rumsrent.

jag vet att det är hans svensexa och allt men, det betyder väll inte att man får bete sig hur som helst mot sin partner.

jag vill höra era åsikter oavsett hur de änn må vara..

ös på!!

• Svar på tråden Urspårad svensexa....
  • La Paloma
    Mycket osmakligt, fy f*n va äckligt... Förstår till 100% om du är besviken, det skulle jag med vara. Hur full va han, din m2b? Inte för det har nån större roll men det vore kul att veta. Vad säger han själv om det som hände?
  • Azra

Jag förstår att du är lite upprörd även om du "godkänt" att det skulle vara en strippa med..

har du pratat med din blivande om det hela? Hur beter han sig på filmen? Jag anar att sådant här känns även om man litar på sin älskling..

Hoppas att det löser sig.. Men prata med din blivande, utan att anklaga, och kanske även prata med hans kompisar...

• Roccosgirl

Min stora fasa... att hans kompisar ska dra igång nåt sånt... jag litar på min karl, förutom att han har svårt med alkoholen... och då vet ha n ju inte vad han gör.. jag litar som sagt på honom men inte på vad polarna skulle göra om han blev för full... varma kramar till dig och hoppas det snart känns bäätre!

• Roccosgirl

En fråga, vad är hela ordet för m2b???

• lilltass

Jag hade blivit skitsur! Visst att ni hade kommit överrens om att det var lugnt med en strippa men han kan väl ändå avgöra vad som är okej eller inte. Han fattar väl att du inte skulle tycka om det!

• Lady o Lufsen

Själv hade jag aldrig godkännt en strippa men OM jag nu hade gjort det så skulle jag ju inte ha blivit förvånad över ovanstående beskrivna...Vad hade du förväntat dig med "rumsrent"?

Hur hade du förväntat dig att din sambo skulle reagera? Hade du förväntat dig att han skulle veta var dina gränser för hur långt en strippa fick gå med just honom?
    Hade du punktat upp för någon i gänget vad som var ett okey/inte okey beteende?

Sorry, men du sa ju "ös på!"...

• Waersta

Gah! Jag skulle bli tokig!! Vad skulle han tycka om en manlig strippa på din möhippa som gosade med snoppen i ditt ansikte? Fråga vettja!!

• Azra

Jag tycker kanske att jag kan förstå hur TS resonerade när hon "godkände" strippan.

En strippa på svensexan är ju inget jag hade hurrat över, MEN om det "bara" är en tjej som kommer och dansar lättklätt så hade jag nog överlevt det hela. Gillat det, njae.. Men å andra sidan så hade jag kanske skrattat en del om mina vänner hade hyrt en manlig strippa.. Inget jag efterfrågade dock..

Men jag tror jag förstår hur TS tänkte, eller? Att det kanske skulle vara en tjej som dansade och klädde av sig men inte köra upp könet i nyllet.. Det är ju äckligt och i mina ögon nåt helt annat än striptease.. Så jag förstår att du är upprörd.. Men återigen.. det mesta går att lösa om ni bara får pratat om det..

Lycka till!

• brud 070901

Lady o Lufsen: ja det är bra på mig bara .
    nej skämt åt sido, jag hade nog förväntat mig att han även om han var full skulle ha dragit nån gräns på vad jag tycker är ok... sen så har jag (chokerande) nog inte så stor erfarenhet av strippor överhuvudtaget så jag kanske inte visste vad jag skulle förvänta mig....

Svar på tråden Urspårad svensexa....