• brud 070901

Urspårad svensexa....

min m2b blev bortrövad i lördags...

det var en jätte rolig dag inplanerad med inspelning av acctionfilm men också lite "skämmas" grejor och sedan fest med middag på kvällen...

jag har varit lite involverad iplanerna då han som höll iallt bor en bra bit härifrån. Så jag hade "godkännt" en del grejor bla en strippa!!!!

Jag fick sedan en video på elendet mailat till mig där jag ser hur denna strippa (hade tydligt sagt att om det blev en strippa så skulle det vara rumsrent) bokstavlit talat gnider sin nakna "underdel" mot min sambos ansikte.... VA FAN.. det var allt annat änn rumsrent.

jag vet att det är hans svensexa och allt men, det betyder väll inte att man får bete sig hur som helst mot sin partner.

jag vill höra era åsikter oavsett hur de änn må vara..

ös på!!

• Svar på tråden Urspårad svensexa....
  • c_t

Jag står helt och hållet på din sida, det bästa är att magont går över. För mig hjälper det IBLAND med ett fint armband och matlagning i en månad eller två

• brud 070901

c_t : du får den stora äran att bli min mentor

jag börjar förstå att jag har mycket att lära... *antecknar*, ett armband... middag i två månader

• brud 070901

c_t: vad tror du om lite massage varige kväll i två veckor?? *funderar*

• c_t

Lovely!

Skämt å sido, det här var ju inte jättefarligt men han ska veta att han just nu kör "living on the edge" och då får man banne mig kompensera sitt minimisstag med att vara riktigt jävla snäll.

• brud 070901

c_t : you rule sister...

tackar

• c_t

Snart dags också ser jag! Jag kommer hem från Sardinien den dagen och ska tänka på dig!

KRAM!

• La Paloma

brud 070901

Tycker absolut inte du ska känna dig dum och naiv......jag själv skulle aldrig kunna ana att sånt äckel ingick i ett strippnummer(kanske jag som e naiv ), visst de håller på en del....men "muffgnideri" i ansiktet....och utan trosor, nej du!
    Stå på dig!
    Kram

• miffolina

En grej jag kommer att tänka på är att om du nu fick se filmen, så kanske det var för att killarna faktiskt inte tyckte att det var "så farligt"?
    Klantigt var det av dom. men jag tror dessvärre att vid sådana situationer så är det bäst att vara tydlig från början med sina gränser och inte använda luddiga begrepp som "rumsrent".
    För övrigt så tycker jag att du ska casha in på kompensationen - ny dyr väska, månne?;)

• Zozo

öh.. jag är väl lite växlad men för mig gör inte strippor sa..? Jag har bara sett en manlig en gang som var chef osmakligt köpt in till var företagsmiddag i Frankrike. Det skulle väl vara kul men var bara pinsamt. Visst amade sig killen en massa och tog upp en tjej pa "scenen" men det var titta och inte röra som gâllde och nagonslags underkläder hade han hela tiden.
    Blerk...

• sharya

Kanske din blivande blev lite överrumplad också, samtidigt som kompisarna hejar på. Och reaktionsförmågan med sprit i kroppen är väl inte hypersnabb. Tror du han hade tyckt det var OK om han fått veta detta innan och hunnit tänka efter?

Svar på tråden Urspårad svensexa....