• brud 070901

Urspårad svensexa....

min m2b blev bortrövad i lördags...

det var en jätte rolig dag inplanerad med inspelning av acctionfilm men också lite "skämmas" grejor och sedan fest med middag på kvällen...

jag har varit lite involverad iplanerna då han som höll iallt bor en bra bit härifrån. Så jag hade "godkännt" en del grejor bla en strippa!!!!

Jag fick sedan en video på elendet mailat till mig där jag ser hur denna strippa (hade tydligt sagt att om det blev en strippa så skulle det vara rumsrent) bokstavlit talat gnider sin nakna "underdel" mot min sambos ansikte.... VA FAN.. det var allt annat änn rumsrent.

jag vet att det är hans svensexa och allt men, det betyder väll inte att man får bete sig hur som helst mot sin partner.

jag vill höra era åsikter oavsett hur de änn må vara..

ös på!!

• Svar på tråden Urspårad svensexa....
  • 2008-08-09

Men är man konstig för att man inte vill att en strippa ska vara med på ens m2b:s svensexa? Jag skulle absolut inte vilja det...den ända som ska strippa för honom, det är jag!

• c_t

Jag hade verkligen inte tyckt att det var OK om min m2b fick en lapdans och strippan gnider sitt kön i hans ansikte! En strippa ska dansa erotiskt FRAMFÖR män, inte på dom.
    Jag förstår dig TS att du känner dig dum och är upprörd över vart gränserna drogs. Jag hade också blivit ledsen och känt att han passerat gränsen.

Ni som bagateliserar det hela, hade ni tyckt att det var ok om en kvinna gjorde så på krogen på er man?

• brud 070901

A n n i s e n 25/8-07: tack för de värmande orden..
    ja det ska vi göra, bra med BT så man kan ösa ur sig allt helt anonym...

Lycka till du me med allt, bara en vecka kvar för dig.....

• brud 070901

c_t: tack!

ja, att jag känner mig dum är bara förnamnet!

• c_t

Usch jag får magont bara av att läsa ditt inlägg

Mitt råd är att försöka släppa det, ni har ju vad jag förstår redan talat ut om det.

• brud 070901

2008-08-09: Ingen har väll sgat att man är konstig om man säger nej, i dagsläget tycker jag nog tvärtom faktiskt...

det är en gräns man måste dra individuellt för vad man tycker är OK... och DET är tydligen inte så lätt trots allt...

• brud 070901

c_t: skönt att höra att jag inte är överkänslig... jag har också ont i magen kan jag lova

skulle du pratat med hans kompisar??

• c_t

Nej jag skulle inte pratat med hans kompisar, någonstans så tycker jag att det är min ( i det här fallet din ) m2b som har det yttersta ansvaret att säga nej till dylikt. Inte till dansen utan till äckelgnidet

• brud 070901

Waersta: Du är för rolig..

jag behövde det skrattet...

• brud 070901

c_t : äckelgnidet

det ska jag kalla det hedanefter... ni är för sköna tjejor, jag mår redan bättre!!!

Tack

Svar på tråden Urspårad svensexa....