• c_t

Urspårad svensexa....

Jag hade verkligen inte tyckt att det var OK om min m2b fick en lapdans och strippan gnider sitt kön i hans ansikte! En strippa ska dansa erotiskt FRAMFÖR män, inte på dom.
    Jag förstår dig TS att du känner dig dum och är upprörd över vart gränserna drogs. Jag hade också blivit ledsen och känt att han passerat gränsen.

Ni som bagateliserar det hela, hade ni tyckt att det var ok om en kvinna gjorde så på krogen på er man?

• c_t

Usch jag får magont bara av att läsa ditt inlägg

Mitt råd är att försöka släppa det, ni har ju vad jag förstår redan talat ut om det.

• c_t

Nej jag skulle inte pratat med hans kompisar, någonstans så tycker jag att det är min ( i det här fallet din ) m2b som har det yttersta ansvaret att säga nej till dylikt. Inte till dansen utan till äckelgnidet

• c_t

Jag står helt och hållet på din sida, det bästa är att magont går över. För mig hjälper det IBLAND med ett fint armband och matlagning i en månad eller två

• c_t

Lovely!

Skämt å sido, det här var ju inte jättefarligt men han ska veta att han just nu kör "living on the edge" och då får man banne mig kompensera sitt minimisstag med att vara riktigt jävla snäll.

• c_t

Snart dags också ser jag! Jag kommer hem från Sardinien den dagen och ska tänka på dig!

KRAM!

• c_t

Vi gifter oss i februari, åker till Sardinien på lördag och kommer hem den 1/9
    Ska ha riktig semester med sol, bad, vin och böcker

Svar på tråden Urspårad svensexa....