• brud 070901

Urspårad svensexa....

min m2b blev bortrövad i lördags...

det var en jätte rolig dag inplanerad med inspelning av acctionfilm men också lite "skämmas" grejor och sedan fest med middag på kvällen...

jag har varit lite involverad iplanerna då han som höll iallt bor en bra bit härifrån. Så jag hade "godkännt" en del grejor bla en strippa!!!!

Jag fick sedan en video på elendet mailat till mig där jag ser hur denna strippa (hade tydligt sagt att om det blev en strippa så skulle det vara rumsrent) bokstavlit talat gnider sin nakna "underdel" mot min sambos ansikte.... VA FAN.. det var allt annat änn rumsrent.

jag vet att det är hans svensexa och allt men, det betyder väll inte att man får bete sig hur som helst mot sin partner.

jag vill höra era åsikter oavsett hur de änn må vara..

ös på!!

• Svar på tråden Urspårad svensexa....
  • brud 070901

Lady o Lufsen: ja det är bra på mig bara .
    nej skämt åt sido, jag hade nog förväntat mig att han även om han var full skulle ha dragit nån gräns på vad jag tycker är ok... sen så har jag (chokerande) nog inte så stor erfarenhet av strippor överhuvudtaget så jag kanske inte visste vad jag skulle förvänta mig....

• brud 070901

La Paloma: han var full men inte as packad... jag frågade honom om han kunde förklara varför han ansåg att det skulle vara ok?? Då fick jag svaret att han "trodde det ingick i showen" ???? VA vilken j**la show???

jag är så förbannad just nu både på honom och hans polare, sen så känner jag mig lite dum och naiv, och den känslan är ju aldrig kul...

Azra: precis så resonerade jag!!! Huvet på spiken där

• brud 070901

elvira78: tycker du det??? Jag skulle så gärna vilja känna så, men det var så osmakligt att titta på och det kändes verkligen som ett övertramp...

men men, man lär så länge man lever.. eller vad man nu säger!!

• brud 070901

Lady o Lufsen: det låter vettigt, MEN jag känner mig som sagt lite dum... jag hade nånstans trott att han skulle fattat vad jag skulle "godkänna" (hatar det ordet, låter som om man pratar om sin hund eller nått ).
    jag hade tydligen fel men kan inte låta bli att tycka att, även om jag faktiskt gav grönt ljus för en strippa, utryckligen att det skulle vara rumsrent och sen får jag se det jag nu såg på film... ja låt mig säga så här, ÄVEN om jag nog räknat med en del men jag hade inte räknat med det... Det var allt annat än rumsrent. Bara vulgärt och äckligt!!

• brud 070901

A n n i s e n 25/8-07: tack!!
    ja det blir nog bra, trist med sånt här så nära in på bara...

Skulle nog ha varit en "tråkmåns" och sagt nej jag med!

• brud 070901

Karis Annelie: ack ack...detta filter ...

nej, han har ju inte gjort nått direkt fel mest bara inte tänkt sig för.

jag fick nog filmen mailad till mig av misstag då jag låg kvar på miling listan för förberedelsena, så jag ringde å frågade om jag fick tjuvtitta och vännen sa ja!??

han måste verkligen tro att jag är liberal som sjutton

• brud 070901

The flight attendant: japp... så naken som gud skapade henne

jag vet inte faktiskt om det är lagligt eller ej??? Ingen aning.

• brud 070901

Lady o Lufsen: jag skrev tråkmåns med glimten i ögat... inget illa ment.

Sen så gav ju inte jag honom nån strippa, utan gav bara grönt ljus för det!!

• brud 070901

Marlean: ja han vet att jag sett den, han tyckte väll kanske att det var "dumt" att jag såg den men menade på att han inte tyckte det var så farligt... men när jag vände på steken och frågade hur han skulle känna om en man gned sitt kön i mitt ansikte så var det ju plötsligt inte lika okej!?
    han har bett om ursäckt och det är ju inte direkt tredje väldskriget hemma men jag är förbannad det kan jag inte sticka under stolen med.....

Svar på tråden Urspårad svensexa....