• brud 070901

Urspårad svensexa....

kentfantast: han menar ju att han höll god min, jag har svårt att tänka mig att han tyckte om det... men sen så var det ju enmassa grabbigt tjutande och brölande på honom också, så jag vet inte!? Kanske kanske inte??

men som sagt, jag hade oxå tänkt mig se men inte röra mer än det jag fick se...

• brud 070901

A n n i s e n 25/8-07: tack för de värmande orden..
    ja det ska vi göra, bra med BT så man kan ösa ur sig allt helt anonym...

Lycka till du me med allt, bara en vecka kvar för dig.....

• brud 070901

c_t: tack!

ja, att jag känner mig dum är bara förnamnet!

• brud 070901

2008-08-09: Ingen har väll sgat att man är konstig om man säger nej, i dagsläget tycker jag nog tvärtom faktiskt...

det är en gräns man måste dra individuellt för vad man tycker är OK... och DET är tydligen inte så lätt trots allt...

• brud 070901

c_t: skönt att höra att jag inte är överkänslig... jag har också ont i magen kan jag lova

skulle du pratat med hans kompisar??

• brud 070901

Waersta: Du är för rolig..

jag behövde det skrattet...

• brud 070901

c_t : äckelgnidet

det ska jag kalla det hedanefter... ni är för sköna tjejor, jag mår redan bättre!!!

Tack

• brud 070901

c_t : du får den stora äran att bli min mentor

jag börjar förstå att jag har mycket att lära... *antecknar*, ett armband... middag i två månader

• brud 070901

c_t: vad tror du om lite massage varige kväll i två veckor?? *funderar*

• brud 070901

c_t : you rule sister...

tackar

• brud 070901

sharya : Minst sagt.... jag undrar vad han ska hitta på!

Visade honom denna tråd igår för att förtydliga att jag inte var löjlig som tyckte att det gick för långt.

han lär få fjäska för mig ett tag!!!

• brud 070901

c_t: Tack! ja det närmar sig med stormsteg. Har du redan gift dig eller när e det dags??

Får man vara nyfiken och fråga vad du gör på sardinien (lät inte som om du var på semester... )

• brud 070901

Zozo: nej jag trodde inte heller det... men vad vet jag igentligen?? (och tur är väll det )

Ni tjejer har varit kanon gulliga som hjälp mig att "bagatelisera" detta lite grann... Det hade nog kunnat känts mycket värre än vad det gör nu!

Tack på er

• brud 070901

miffolina: jag tänkte på det också... och nog var det så det måste varit!!

Kan inte låta bli att undra vad de tycker är vulgärt om det inte var det?

DEN filmen vill jag i sånt fall inte se

Och nått påkostst är ju det minsta jag ska få... så en ny dyr väska var ingen dum idé. Jag som har en fetish på väskor också!

• brud 070901

kentfantast: var kan jag få tag på den... ska läsa den på en gång!!

ja lumpen är nog den märkligaste platsen för oss damer... måste vara typ som tjejtoan för grabbarna

• brud 070901

A n n i s e n 25/8-07: Ja det är det verkligen... men det behöver inte han få reda på riktigt ännu tycker jag!

• brud 070901

c_t: Vad skönt!!! Ha en underbar semester med en massa sol (har man ju inte haft överflöd av direkt i år )

kram

• brud 070901

MSW: ja, tilliten fick sig en liten törn... tur för honom att jag inte är av den svartsjuka typen

vad han sa när han fick se tråden?? Ingenting faktiskt.... mest lite mummel om förlåt och att han skulle vilja ha det ogjort...

Svar på tråden Urspårad svensexa....