• brud 070901

Urspårad svensexa....

min m2b blev bortrövad i lördags...

det var en jätte rolig dag inplanerad med inspelning av acctionfilm men också lite "skämmas" grejor och sedan fest med middag på kvällen...

jag har varit lite involverad iplanerna då han som höll iallt bor en bra bit härifrån. Så jag hade "godkännt" en del grejor bla en strippa!!!!

Jag fick sedan en video på elendet mailat till mig där jag ser hur denna strippa (hade tydligt sagt att om det blev en strippa så skulle det vara rumsrent) bokstavlit talat gnider sin nakna "underdel" mot min sambos ansikte.... VA FAN.. det var allt annat änn rumsrent.

jag vet att det är hans svensexa och allt men, det betyder väll inte att man får bete sig hur som helst mot sin partner.

jag vill höra era åsikter oavsett hur de änn må vara..

ös på!!

• Svar på tråden Urspårad svensexa....
  • elvira78

Äh, så länge han inte gjorde något med hennes "underdel" så var det väl inte så farligt. Osmakligt men din m2b verkar ändå inte gjort något fel så jag tycker du ska vara nöjd ändå.

• brud 070901

La Paloma: han var full men inte as packad... jag frågade honom om han kunde förklara varför han ansåg att det skulle vara ok?? Då fick jag svaret att han "trodde det ingick i showen" ???? VA vilken j**la show???

jag är så förbannad just nu både på honom och hans polare, sen så känner jag mig lite dum och naiv, och den känslan är ju aldrig kul...

Azra: precis så resonerade jag!!! Huvet på spiken där

• brud 070901

elvira78: tycker du det??? Jag skulle så gärna vilja känna så, men det var så osmakligt att titta på och det kändes verkligen som ett övertramp...

men men, man lär så länge man lever.. eller vad man nu säger!!

• Lady o Lufsen

brud 070901 :
    Fast...telepati funkar sällan...han kan ju bara dra en gräns som gäller för honom själv...inte för dig, om du förstår?

Sen kan man ju tycka och spekulera i moral, ansvar, lojalitet, hänsyn, respekt och så vidare, och så vidare...

Om min man hade godkännt en strippa på min möhippa och den spårade ur så skulle jag ha satt stop själv men mera för att det var där min egen gräns var nådd!
    Jag kan ju faktiskt inte veta vad min man tycker att en strippa får eller inte får göra- så länge han inte uttryckligen förbjuder vissa saker men då förstår jag inte riktigt vitsen med att han beställer en strippa...förstår du?

I all välmening!!

• Meddelande borttaget
  • brud 070901

Lady o Lufsen: det låter vettigt, MEN jag känner mig som sagt lite dum... jag hade nånstans trott att han skulle fattat vad jag skulle "godkänna" (hatar det ordet, låter som om man pratar om sin hund eller nått ).
    jag hade tydligen fel men kan inte låta bli att tycka att, även om jag faktiskt gav grönt ljus för en strippa, utryckligen att det skulle vara rumsrent och sen får jag se det jag nu såg på film... ja låt mig säga så här, ÄVEN om jag nog räknat med en del men jag hade inte räknat med det... Det var allt annat än rumsrent. Bara vulgärt och äckligt!!

• Karis Annelie

åå mitt superbra inlägg stoppade av filtret för att jag skrev nåt om kvinnliga bakdelen med fulare ord. haha
    Jag skrev att jag förstår dig helt o fullt. jag hade kunnat göra samma sak. Boka ne vanlig strippa och inte förväntat mig att det skulle kommit en omoralisk äckeltant... Menmen. ang din sambo så har han ju inte direkt gjort nåt större fel. Okej han kunde knuffat bort henne. Men det är ju inte som att han raggat på nån annan eller hånglat eller så.
    Du får nog leva med det.
    Men varför fick du se videon? jag skulle inte vilja att min m2b sitter o spanar på video om hur jag beter mej på min hippa...

• A n n i s e n  25/8-07

Nu hade jag aldrig godkänt en strippa, sa till mannes kompisar att om det blir ngt sådant så kan de stanna hemma på bröllopsdagen...

Det är nog väldigt lätt att det hela spårar ut, rumsrent kan ha olika gräns för olika människor...

Det hela låter väldigt osmakligt,hoppas ni kan lämna detta bakom er.
    Önskar er en underbar bröllopsdag

• brud 070901

A n n i s e n 25/8-07: tack!!
    ja det blir nog bra, trist med sånt här så nära in på bara...

Skulle nog ha varit en "tråkmåns" och sagt nej jag med!

• Lady o Lufsen

Vi som säger NEJ till strippa är allt annat än tråkiga! Vi inser bara hur lätt det "spårar ur" och är realistiska med vad vi själva tycker om strippor- rumsrena eller inte

Att "ge" en strippa till min man på hans sexa är är inget som ingår i min snällhet och välvilja- snällhet och välvilja kan jag visa på sååå många andra sätt!!!

Lycka till med ert bröllop!
    Kram/ Lady

Svar på tråden Urspårad svensexa....