• Lady o Lufsen

Urspårad svensexa....

Själv hade jag aldrig godkännt en strippa men OM jag nu hade gjort det så skulle jag ju inte ha blivit förvånad över ovanstående beskrivna...Vad hade du förväntat dig med "rumsrent"?

Hur hade du förväntat dig att din sambo skulle reagera? Hade du förväntat dig att han skulle veta var dina gränser för hur långt en strippa fick gå med just honom?
    Hade du punktat upp för någon i gänget vad som var ett okey/inte okey beteende?

Sorry, men du sa ju "ös på!"...

• Lady o Lufsen

brud 070901 :
    Fast...telepati funkar sällan...han kan ju bara dra en gräns som gäller för honom själv...inte för dig, om du förstår?

Sen kan man ju tycka och spekulera i moral, ansvar, lojalitet, hänsyn, respekt och så vidare, och så vidare...

Om min man hade godkännt en strippa på min möhippa och den spårade ur så skulle jag ha satt stop själv men mera för att det var där min egen gräns var nådd!
    Jag kan ju faktiskt inte veta vad min man tycker att en strippa får eller inte får göra- så länge han inte uttryckligen förbjuder vissa saker men då förstår jag inte riktigt vitsen med att han beställer en strippa...förstår du?

I all välmening!!

• Lady o Lufsen

Vi som säger NEJ till strippa är allt annat än tråkiga! Vi inser bara hur lätt det "spårar ur" och är realistiska med vad vi själva tycker om strippor- rumsrena eller inte

Att "ge" en strippa till min man på hans sexa är är inget som ingår i min snällhet och välvilja- snällhet och välvilja kan jag visa på sååå många andra sätt!!!

Lycka till med ert bröllop!
    Kram/ Lady

Svar på tråden Urspårad svensexa....