• kentfantast

Urspårad svensexa....

Nu resonerar jag nog som Azra ungefär. Min man fick oxå en strippa, helt mot sin vilja men ändock... Hon dansade och tog av sig sina kläder ner till trosorna typ. DET är strippdans. Bara titta, inte röra, könet täckt (om jag har förstått Jenna Jameson rätt i hennes bok som jag just nu läser!!). En lapdance inkluderar mer beröring.

Men kom igen, gillade han själv att få hennes nakna underliv gnidet mot ansiktet? Eller höll han bara god min? Osmakligt, minst sagt! Jag hade inte uppskattat det och sannerligen inte min man heller.

• kentfantast

brud 070901:

Sånna där filmer kanske som killar hävdar att de sett i Lumpen (alltid lumpen) med djursex och annat äckligt.

"Folk hängde ut genom fönstret m kväljningar"
    Men varför fortsätta kolla då?! Och vem är det som har en sån film med sig?! Ja män, ett märkligt släkte. Läs "På Y-fronten intet nytt". Mkt bra bok...

• kentfantast

brud 070901:

Finns i pocket. Min man (!) kom till min stora förvåning gående med den i handen. Trodde inte mina ögon, men han tycker att den är riktigt bra. Handlar om modern manlighet och könsroller. Och han är verkligen inte den som är den som brukar engagera sig i sånt. Plus i kanten för honom nu.

Svar på tråden Urspårad svensexa....