Falkenberg/Halmstad -08?
Hello!!
Tittar in och beslutar mig för att ansluta mig till "gänget"
Vi Gifter oss i Snöstorps kyrka på Midsommar.
Hello!!
Tittar in och beslutar mig för att ansluta mig till "gänget"
Vi Gifter oss i Snöstorps kyrka på Midsommar.
Vilken solist ska ni ha?? Kan inte hitta någon till vettigt pris
Jag ska nog ha denna
www.hellkes.se/index.php&cat=30&prod=411
eller...
www.hellkes.se/index.php&cat=12&prod=137
Jag letar efter dem smalaste och tunnaste ringen jag kan hitta, hatar att ha ring så den ska va så smal att den knappt känns.
Ska endast ha vigselringen på mig. Skulle få spel av att ha två ringar.
Jag har kollat där några gånger ,men dom har bara 14 karats guld i sina ringar vilket har fått mig lite tveksam.
Vi har oxå rosa som tema och har oxå funderat på rosa stenar i ringen ,men frågan e om jag fortfarande tycker det e snyggt om 20 år.
Jag hittade en ring på smyckesbutiken i ullared som jag ska köpa.
Kostar 1000 kr och är guld med syntetstenenar sen ska jag byta ut stenarna till diamant en på varje bröllopsdag
jag ska gå ner 2 kilo till (har redan gått ner 32 kg) sen ska jag beställa min klänning, ska beställa ifrån Kina så jag vill vara ute i god tid.
det blir denna
www.millybridal.com/store/comersus_viewItem1.asp&idCategory=50
eller denna
www.millybridal.com/store/comersus_viewItem1.asp&idCategory=50
jag gick upp 30 kilo när jag va gravid och flera veckor efter jag fött så såg jag fortfarande gravid ut och kände inte igen mitt eget ansikte så då bestämde jag mig för att det fick va nog
Jag började promenera mycket och åt inget onyttigt på flera månader. Försökte skippa alla kolhydrater och åt mycket quinoa med tomatsås och en massa sallad.problemet är att ju mer jag går ner desto mer känner jag att jag kan unna mig saker så nu står jag still. men jag ska bli av med resten snarast
Sonen är nu 6,5 månad så jag är väldigt nöjd med min viktnedgång ,men mycket vill ha mer
Hur långt innan ska ni skicka inbjudningarna?
Jag vill så gärna skicka ut inbjudningarna så att dom kommer på allahjärtandag och vi gifter oss på midsommar så det blir ju drygt 4 månader innan . är det för kort tid?