Inlägg från: fitforfight |Visa alla inlägg
  • fitforfight

Aha vad skoj!! om du har nån gammal skolkatalog så gick jag i M5C.
    Ida Halmstad skrev 2007-11-14 16:22:08 följande:

fitforfight- hmmm jag gick med på Sture/media, dock e jag två år yngre men jag känner inte igen dig....men det e ju några år sen så man kan ju ha förändrats lite..förhoppningsvis iaf !*skratt*Hoppas att allt är bra med er tjejer. Vet ni vad jag gjort idag...*skratt* nästan lite pinsamt att tala om men jag var inne i en underklädesbutik och de hade halva reapriset och hittade superfina stay-ups i vitt med superfin spets..kostade 15 kr så jag slog till !!! hehe...ute i god tid !!Kram på er!
  • fitforfight

Kallas du för Lotten??

Ulvatorp skrev 2007-11-14 12:38:20 följande:
    fitforfight:Förresten känner igen dig så himla väl...Hur gammal är du?Var gick du på gymnasiet?Börjar likna 20 frågor det här...
  • fitforfight

Hi,hi ! det va Tinny som sa att du kallades för lotten Kanske bara va han som kallade dig det
    Så som du förstår så e det gamla goa raggar Tinny som är min blivande make
    Nää! modell är jag inte ,men jag gillar att stå framför kameran Det började med att jag skulle göra en sexig kalender med mig själv till Tinny för några år sedan sen har jag bara fortsatt.
    Jag har dock suttit på en gigantiskt stor bild på länförsäkringars hus vid nissan för 10 år sedan

Klänningen har jag sytt själv,ville mest testa om jag kunde och det gick ju

Ulvatorp skrev 2007-11-16 00:22:02 följande:
    Naej...Heter egentligen Charlotte så det blir kort och gott Lotta för dom flesta men aldrig Lotten..
  • fitforfight

Linus sov sig igenom hela sitt dop han vaknade till en sekund när han fick vattnet på huvudet,men sen somnade han igen

Det hade varit kul att träffa er alla och följa med till Göteborg ,men jag har redan allt färdigplanerat så jag har ingen direkt hjälp av att gå på mässa.

Ingen som är sugen på en fika i Halmstad?

september2008 skrev 2007-11-16 13:02:38 följande:
    Låter som ett roligt dop Själv så hörde jag inget när henry döptes pga att han gallskrek genom HELA dopcermonin. Då var pulsen väldigt hög Hade varit kul om det fungerade för dig att hänga med till gbg. Ju fler desto roligare
  • fitforfight

Nästa helg funkar för mig så länge det är i Halmstad .

september2008 skrev 2007-11-16 21:41:28 följande:
    jag vill gärna fika kanske nästa helg?hur ser det ut för er?
  • fitforfight

Jag är med på lördag kl 11.00

Ska vi ses på nåt speciellt ställe så man slipper scanna hela stället?

• fitforfight

Hmmmm... tror dom står vid östras. Men det e ju alltid folk där,bättre att ta nåt ställe som e onormalt att stå på

Kanske imellan dörraran i entren vid skoaffären, på vänster sida.

september2008 skrev 2007-11-20 14:16:50 följande:
    eller så kan vi hålla en röd ros i handen så vet vi villka vi är hahahahahahahahahanej men allvarligt så kan vi väl träffas kl 11 vid bänkarna utanför skoaffären. för visst finns det ett par bänkar där?? eller mins jag fel?
  • fitforfight

Sepytember 2008 :
    Buketterna du har i ditt galleri är så satans fina!! Så vill jag oxå ha det. Jag ska göra buketten själv och funderar på att jag ska ha en sån kompakt bukett med långt skaft och sen vill jag att det ska va olika blommor i olika rosa nyanser i cirlar runt och sen sidenband oxå i olika rosa.
    Oj vad rörigt Förstår ni alls vad jag menar ? ;-=

• fitforfight

Åhh vad roligt!! nån som vet var Ida Halmstad håller hus? har skrivit i hennes gb så vi får väl se om hon tittar in här

• fitforfight

jag har oxå varit i ullared idag

Ida Halmstad skrev 2007-11-23 21:49:15 följande:

Lördag kan inte jag...ska på 40-års fest, börjar redan 12.00...fasen jag som ville träffa er alla,. men vi måste träffas nån annan gång också! Hoppas att ni får roligt. Idag har jag varit i Ullared...herregud rena rama självmordet...människor till tusen!! kram på er!
  • fitforfight
    september2008 skrev 2007-11-24 17:34:46 följande:
    Tack tjejer för en trevlig fika.Ida halmstad du var saknad men vi få ta igen det nästa gång
    Tack själv det är nog den längsta fikan jag varit på EVER
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08?