Falkenberg/Halmstad -08?
www.familjeliv.se/hem/fitforfight/galleri.php%F6llop
Här e bilder på klänningen jag sytt som jag ska byta om till.
www.familjeliv.se/hem/fitforfight/galleri.php%F6llop
Här e bilder på klänningen jag sytt som jag ska byta om till.
Aha vad skoj!! om du har nån gammal skolkatalog så gick jag i M5C.
Ida Halmstad skrev 2007-11-14 16:22:08 följande:
Kallas du för Lotten??
Hi,hi ! det va Tinny som sa att du kallades för lotten Kanske bara va han som kallade dig det
Så som du förstår så e det gamla goa raggar Tinny som är min blivande make
Nää! modell är jag inte ,men jag gillar att stå framför kameran Det började med att jag skulle göra en sexig kalender med mig själv till Tinny för några år sedan sen har jag bara fortsatt.
Jag har dock suttit på en gigantiskt stor bild på länförsäkringars hus vid nissan för 10 år sedan
Klänningen har jag sytt själv,ville mest testa om jag kunde och det gick ju
Linus sov sig igenom hela sitt dop han vaknade till en sekund när han fick vattnet på huvudet,men sen somnade han igen
Det hade varit kul att träffa er alla och följa med till Göteborg ,men jag har redan allt färdigplanerat så jag har ingen direkt hjälp av att gå på mässa.
Ingen som är sugen på en fika i Halmstad?
Nästa helg funkar för mig så länge det är i Halmstad .
Jag är med på lördag kl 11.00
Ska vi ses på nåt speciellt ställe så man slipper scanna hela stället?
Hmmmm... tror dom står vid östras. Men det e ju alltid folk där,bättre att ta nåt ställe som e onormalt att stå på
Kanske imellan dörraran i entren vid skoaffären, på vänster sida.
Sepytember 2008 :
Buketterna du har i ditt galleri är så satans fina!! Så vill jag oxå ha det. Jag ska göra buketten själv och funderar på att jag ska ha en sån kompakt bukett med långt skaft och sen vill jag att det ska va olika blommor i olika rosa nyanser i cirlar runt och sen sidenband oxå i olika rosa.
Oj vad rörigt Förstår ni alls vad jag menar ? ;-=
Åhhh vad bra !!! tack!
Åhh vad roligt!! nån som vet var Ida Halmstad håller hus? har skrivit i hennes gb så vi får väl se om hon tittar in här
jag har oxå varit i ullared idag
Ida Halmstad skrev 2007-11-23 21:49:15 följande: