-
den var jättefinPidis skrev 2007-10-18 14:50:16 följande:Nej det är ju upp till dig.Men om jag var du skulle jag vilja ha svar åtminstonde 1 månad innan så man hinner med bordsplasering, mat beställning mmVad gulligt att skicka ut det då.Hittade en klänning jag skulle vilja hawww.millybridal.com/store/comersus_viewItem1....Vad tycker ni?
-
puff puff
-
jag ska inte heller byta kläning. har inte så stor budget. men hade jag haft det så hade jag definitivt bytt.
jag är sugen på fika. jag skickar ett mail till dig.
hoppas att det är flera som kan/vill hänga med
alltså vi har inte kommit någon vart. vi har nu bestämmt datum till den 20 sep -08. måste ta tag och fixa kyrka, lokalen och fotografen. gäller bara att få fingrarna ur....hihihi -
nej det var verkligen inte mycket.fitforfight skrev 2007-10-23 17:58:36 följande:Vi har inte heller särskilt stor budget ,men i och med att jag ska beställa ifrån kina så kostar en extra klänning bara 50 dollar plus frakt så det e ju inte så mycket.
har du någon bild??? -
Ida Halmstad skrev 2007-10-23 19:49:09 följande:
Fika låter mysigt, var hade ni tänkt ???jag har chattat med pidis ikväll men vi skulle snacka mera i morgon. om du har msn så har jag olssonjennie@hotmail.com i fall du vill hänga med och chatta.
annars så skriver vi här när vi kommit fram till någon.
har du förslag. plats, tid och ställe -
den var ju läcker.fitforfight skrev 2007-10-23 23:04:48 följande:www.dresses.com/order/1138.htmlhär e klänningen som min tärna ska ha och jag tänkte byta om till en likadan fast i ivory.
-
jag kan om någonannan kan köra. min sambo ska ha bilen.Pidis skrev 2007-10-24 10:37:13 följande:Vad säger ni om Stålboms i Falkenberg??kl 11:00 på söndag???Några andra förslag??Vad kul det ska bli
jag känner inte till falkenberg så tycker du det bli bra så blir det det.
Var det någon mera som kunde????? -
Ida Halmstad skrev 2007-10-25 17:39:16 följande:
Hallå!!!Tyvärr glömde jag att jag hade planer i helgen...synd!!! ville ju gärna ta en fiks, en annan gång ?det var ju synd. du får hänga med nästa gång istället.
jag och pidis ska på lunch på söndag i halmstad -
pisis- tack för en väldigt trevlig lunch
till er andra- hoppas att vi alla kan träffas snart -
har inte kommit igång med julklapparna ännu. men det brukar vara ganska lätt fixat. med våra familjer brukar vi lotta vem vi ska ge. sedan ska barnen och sambon ha något. kanske någon till som får något. det mesta hittar vi på gekås enligt min sambo shoppingmeckat....ja han är kille och älskar gekås...
hihi