Inlägg från: september2008 |Visa alla inlägg
  • september2008

Falkenberg/Halmstad -08?

Ulvatorp skrev 2007-11-17 14:04:22 följande:
    Hej flickor!Nu är jag här igen...Gud har knappt tänkt någonting på bröllopet och nu verkar det ha slagit slint för nu kan jag inte sluta tänka och planera...Sitter just nu och kollar ringar...Hur är det egentligen ska vigselringen vara större eller mindre än förlovningsringen eller kvittar det?Fler frågor och smakråd lär komma...Håll tillgodo tjejer!Kram på er!!
    Storleken på ringen är nog smaksak. Min f-ring är bred och jag kommer nog att välja en väldigt smal v-ring. Tycker att det är snyggast.
    Har du hittat några som man kan får se?
  • september2008
    Pidis skrev 2007-11-17 09:46:42 följande:
    JAg är med på detVilken dag?
    Ja vilken dag ska vi ta. Jag röstar på lördagen eller söndagen hahahahahahahahahaha
    Mih kvittar det. Är det någon som ska göra något speciellt i helgen så säg det nu innan vi bestämmt dag.

Mitt tips på att träffas är Expresso House på Eurostop. Där kan man sitta lite enskilt om man vill. Plus det är lätt att ta sig dit. Men det är bara mitt förslag. Vad är era???
  • september2008

jag är med på lördag kl 11 på eurostop. vad säger ni andra tjejer??

Ulvatorp-du kan ju annars fixa till din f-ring till något modernare. eller köp en ny. man ska ju ha dessa ringar tills man dör eller tills dess att gubben är rikare så att man kan få en dyrare ring hihihihihi

• september2008
    fitforfight skrev 2007-11-20 11:20:21 följande:
    Jag är med på lördag kl 11.00Ska vi ses på nåt speciellt ställe så man slipper scanna hela stället?
    eller så kan vi hålla en röd ros i handen så vet vi villka vi är hahahahahahahahaha

nej men allvarligt så kan vi väl träffas kl 11 vid bänkarna utanför skoaffären. för visst finns det ett par bänkar där?? eller mins jag fel?
  • september2008
    fitforfight skrev 2007-11-20 15:25:31 följande:
    Hmmmm... tror dom står vid östras. Men det e ju alltid folk där,bättre att ta nåt ställe som e onormalt att stå på Kanske imellan dörraran i entren vid skoaffären, på vänster sida.
    visst
  • september2008

ja det blir tomt utan pidis men det kommer flera gånger

• september2008
    fitforfight skrev 2007-11-21 10:28:22 följande:
    Sepytember 2008 :Buketterna du har i ditt galleri är så satans fina!! Så vill jag oxå ha det. Jag ska göra buketten själv och funderar på att jag ska ha en sån kompakt bukett med långt skaft och sen vill jag att det ska va olika blommor i olika rosa nyanser i cirlar runt och sen sidenband oxå i olika rosa.Oj vad rörigt Förstår ni alls vad jag menar ? ;-=
    Jag hängde med. Det låter väldigt fint.
    Den buketten med nejlikorna har jag hittat på gammas hemsida (tror den heter så) där hade dom en beskrivning på hur man själv gör den.
    Ska se om jag hittar länken. kommer strax i så fall
  • september2008
    Pidis skrev 2007-11-22 09:17:15 följande:
    Ska se om jag kan Vill verkligen komma på lördag.Hör av mig till september2008 om jag kommer loss
    då håller jag hårt i mobilen i väntan på att du kanske kan komma
  • september2008

Så trevligt japp eurostop eller som jag ibland kallar det för "svärföräldrarnas mekka" hihihihi
    kl 11

Pidis skrev 2007-11-22 13:24:51 följande:
    Jag har fixat med mötet med dem andra till söndag. Jippi.Jag kan komma.Vart var det?? Eurostop eller?
  • september2008

jag har inte sett henne här på ett tag. sist så var det nog någon annan stanns här på BT.
    ska oxå skriva till henne i hennes gb

• september2008

detsamma

Pidis skrev 2007-11-22 14:37:45 följande:
    Ja gud vad skoj det ska bli att äntligen få träffa er andra också. Jag och september2008 har ju lunchat tidigare. Ska bli kul att träffa dig igen.
  • september2008

du är snabb pidis

vi ska träffas vid dörrarna vid skoaffären på vänstersidan och alla ska hålla i en röd ros *fniss* det sista var bara på skämt

//en som har tråkigt på jobbet och alldeles för mycket tid att hänga framför datorn

• september2008

så hur många blir vi nu? 4 eller 5 blivande Mrs

• september2008

ida halmstad - tråkigt att du inte kan. men du verka få kul ändå

vi var på gekås i lördags. det kan jag kalla självmord... men vad gör man inte för lite billig shopping. hade det inte varit för min shoppinggalne kille *läs gekås shoppoholik* så hade vi åkt en annan dag.

• september2008

Tack tjejer för en trevlig fika.
    Ida halmstad du var saknad men vi få ta igen det nästa gång

• september2008

detsamma. har nog inte fikat så här länge sedan jag var föräldraledig

ulvatorp - du få tänka om ett år så behöver du inte planera mera bröllop hahahaha

Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08?