• mammaK

11 augusti 2007 -tråden efter bröllopet

Såg inte om någon annan startat ny tråd, men jag tänkte att jag gör det för jag hittar ingen.

Imorgon har vi varit gifta 2 veckor redan, känns konstigt att tiden gått så fort.

Fler som vill fortsätta följas åt?

• Svar på tråden 11 augusti 2007 -tråden efter bröllopet
  • irrepirre

bra initiativ, jag hänger på...

tänk att det redan gått 2v och jag kan fortfarande inte skriva mitt nya namn (övar och övar)

• mammaK

Jag kan inte heller skriva mitt nya namn, ser inte bra ut=) Det blir såå långt, jag håller på och öva för körkortet, måste ju få plats på det pyttelilla sträcket=)

Folk riner ännu och tackar och pratar om festen och det är sååå kul för det gör att det inte bara är vi som vill prata om det=)

Vad har ni gjort era första veckoer som gifta?

• mammaK

puffar lite fall någon missar

• mammaK

Vad fina ni var på bröllopet.
    Och möhippan såg kul ut. Snygg utstyrsel...=)

• poppupp

Hej på er!

Nu är jag tillbaka hemma och vid datorn!
    Har läst om hur många av er haft det, och det verkar som att ni haft det som oss, en alldeles underbar dag!!!

Vi har, förutom ett oförglömligt bröllop, hunnit vara på kryssning till Helsingfors och varit på Azorerna en vecka. En helt underbar plats!!!

Bröllopsdagen gick precis som man bara kunnat drömma om. Allt flöt på som det skulle, förutom den lilla detaljen att när vi var hos fotografen innan vigseln kom min make på att vi glömt hindersprövningen hemma!! Så efter fotograferingen gick en bil med mig och mina tärnor till kyrkan och en annan med min man och hans ena bestman gick i illfart hem för att hämta det. Men de hann till kyrkan i tid och allt ordnade sig!!

• poppupp

Och ett jättestort GRATTIS till er alla!!

Vi har inte hunnit lägga in några bilder, men när det kommer låter jag er veta!

• poppupp

mammaK: Va fina ni var!! Och vilken häftig tårta!!! Har alrig sett nåt liknande, grymt cool!

Svar på tråden 11 augusti 2007 -tråden efter bröllopet