• mammaK

11 augusti 2007 -tråden efter bröllopet

Såg inte om någon annan startat ny tråd, men jag tänkte att jag gör det för jag hittar ingen.

Imorgon har vi varit gifta 2 veckor redan, känns konstigt att tiden gått så fort.

Fler som vill fortsätta följas åt?

• Svar på tråden 11 augusti 2007 -tråden efter bröllopet
  • mammaK

Popupp
    Tack! Tårtan var dessvärre inte den vi hade=) Men våran var med jättefin, det kommer komma kort på den med så småningom=)

• mammaK

Puffar för vår tråd. Imorgon är det redan 3 veckor

• poppupp

mammaK: Haha, men tårtan var hemskt snygg ändå!
    Ja, 3 veckor imorgon... Jag har fortfarande svårt att förstå att det har hänt, att jag är gift!! Undrar när man kommer fatta det...

• jempa82

ååååh här var ni!!
    Tänk att det redan har gått 3veckor... och tänk att vi alla delar samma dag!! Urhäftigt tycker jag!
    Har skickat in mina körkortspapper idag, men namnteckningen blev lite skakig trots att jag övade innan, får öva mer helt enkelt!

• mammaK

Ja den där namnteckningen är bra klurig=)

• irrepirre

det blev jättekonstigt med den nya sidan, jag fick lov att regga om mej och kunde då inte ha mitt gamla nick....

• Nya Goldy

Hej hej!
    Känns helt overkligt... jag är en fru!! :) snart tre veckor sedan, det går för fort... :) här finns lite bilder, dock ej fotografens men en kortfilm på tre min (längst ner på vänstersida, glöm ej ljudknappen hörrni.. ;) )

www.vigseldvd.se/grips.html

• mammaK

Irrepirre
    Jag kunde inte heller det, men så letade jag lite i trådarna och såg att man i starmenyn kunde välja 2 lägen, att starta nytt konto eller uppgradera det gamla och det är uppdatera man ska göra.

Hej Goldy.
    Vet inte om du varit me i gamla trådarna, om du har det så får du ursäkta och om du inte var det så välkommen. Ska snart se din film.

• irrepirre

jag försökte uppdatera men det gick inte.....nåja hur som helst så funkar det ju nu

• irrepirre

läste också lite i gamla trådar och vips kunde jag uppdatera. ska försöka fixa till lite bilder här inne också

Svar på tråden 11 augusti 2007 -tråden efter bröllopet