• mammaK

11 augusti 2007 -tråden efter bröllopet

Såg inte om någon annan startat ny tråd, men jag tänkte att jag gör det för jag hittar ingen.

Imorgon har vi varit gifta 2 veckor redan, känns konstigt att tiden gått så fort.

Fler som vill fortsätta följas åt?

• Svar på tråden 11 augusti 2007 -tråden efter bröllopet
  • Maggies

Lucy_ här. Finns lite bilder på vår hemsida www.annaochdaniel.se. Vi har inte fått fotografens bilder än, ska bli spännande!

Måste ta kort till körkortet och skicka in pappret snart. Sen ska pass fixas och bröllopsresa bokas. Vi vet inte vart vi ska åka eller när vi ska åka än.

• Cameline

Hej på er tjejer!

Här är ni ju, har letat febrilt efter er..
    Hur har ni haft det??

Själv har vi precis kommit tillbaka från bröllopsresan..
    Vill inte börja jobba igen *suck*

mammaK: Vilken underbar bröllopsklänning, va fina ni är!!
    Och vilka gulliga barn ni har!!

Nya Goldy: Åh vilka bilder, ni ser verkligen kära ut!!

Lucy_ : Älskar färgen på din klänning!

Grattis till oss alla

Ska träffa fotografen ikväll så jag ska slänga upp lite kort så snart jag bara kan..

Någon mer än jag som tycker det känns lite tomt nu?

• Maggies

Cameline: Åh, tack så mycket.

Jag har kollat på bilderna som ni alla har lagt upp, ni var så fina allihop!

• mammaK

Cameline
    Välkommen hem. Hade ni det bra?

• Cameline

mammaK:
    Tack!

Ja, vi hade det super!!
    Det var lite läskigt med Hurricane Dean, den påverkade inte Aruba förutom lite regn och jättevågor men detvar ett annat oväder som kom lite senare och då såg vi för första gången en tornado!! LÄSKIGT. DEn dog ut efter ett tag men man kände sig som i den filem twister..
    Och nu idag läste jag att hurricane Felix drabbat Aruba.

Så vi åkte nog dit och hem! i rätt tid..

Hur har ni haft det?
    Gjorde ni någon resa?

• Älin

Detta med det nya utseendet, vet inte hur ni har lyckats uppgradera. Jag lyckas inte iaf.

Tänk att det gått tre veckor nu, drygt. Känns underligt och märkligt. Min man har börjat utbildning för att åka på mission med Kfor så jag är ensam hemma. Det känns ännu skummare, nygift och ensam... Men vi har ju hela livet framför oss

//Älin eller nu då Mrs Seaf

• Kakan 07

Hej tjejer!
    Nu har även jag hittat hit efter dryga tre veckor som fru!

Jag kände mig ganska mätt på BT efter bröllopet och har inte känt något behov alls av att gå in här. Har bara njutit av att vara fru och att inte längre behöva hålla på med planering och fixande!

Har nu försökt läsa igenom lite av det ni alla skrivit. Det verkar som att alla haft en underbar dag och ni är verkligen kanonfina allihop! Så roligt att få se er och hur eran dag blev efter allt prat här på BT.

Jag försökte hålla hålla ögonen öppna efter dig Cameline, på Aruba! Men jag tror inte jag såg dig. Visst var där underbart!?
    Vi såg också tornadon, det var den dagen vi åkte hem... var onekligen lite nervös att hoppa upp i ett plan då, och vi blev ganska försenade. Men till slut kom vi hem.

Jag tror inte att jag kommer vara vidare aktiv här framöver. Kanske tittat in då och då, mest bara för att. Känner på något vis att BT-tiden är över - på gott och ont!

Sköt om er alla och njut av livet som gifta! Jag har nog aldrig varit så lycklig som nu!

Kram kram!

• Kakan 07

Men nu när det var uppdaterat här och allt kunde jag ju förståss inte låta bli att lägga upp lite bilder i galleriet...

Svar på tråden 11 augusti 2007 -tråden efter bröllopet