Inlägg från: augustibrud08 |Visa alla inlägg
  • augustibrud08

Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??

GME76

Ser att vi ska gifta oss samma dag. Tack för inbjudan till tråden. Jag behöver som sagt peppas och det är ju bra om vi kan hjälpa varandra. Som jag skrev i min förra tråd så känns det faktiskt lite mer när man talat om sina mål även om det är här där ingen känner en.

Dagens mått
    Vikt: 75,4
    Byst: 98
    Midja: 88
    Stuss: 108

Målvikt 66kg.

Jag har knappt ett år, ett gymkort och en hjälpsam fästman så det ska nog gå vägen

• augustibrud08

Hej igen

Har just kommit hem från aerobics och i tisdags var jag på gymmet och körde löpband (fast jag gick i rask takt) och några styrkemaskiner. Känner mig oerhört stolt då jag har lätt för att hitta på massa dumma anledningar till att inte gå...trött...huvudvärk...jag går imorgon istället. Ja, ni vet nog vad jag pratar om.

Har inte ätit godis (knappt i alla fall) på två veckor och har tänkt på maten, mycket grönt och inte så mycket kolhydrater. Och jag har faktiskt gått ner 1,5 kg!

Jag tror inte det funkar i längden att vara för hård mot sig själv och inte unna sig någonting. Jag försöker vara duktig på vardagarna så kan jag unna mig lite choklad och ett glas vin på helgen. Syndar jag så går jag en promenad osv. Nu har jag köpt årskort på gymmet/badet och jag ska bannemig tvinga mig själv att gå dit. Börjar jag märka resultat så kommer jag ju känna mig peppad att fortsätta.

Lycka till alla ni andra och kämpa på - det blir lättare och lättare och jag tror man kommer tänka mindre och mindre på det som man i början inte kan släppa tanken på (godis, kakor eller vad det nu är man bara måsta ha).

Svar på tråden Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??