Inlägg från: malinnnnn |Visa alla inlägg
  • malinnnnn

Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??

Hallå!
    Tänkte ta och haka på här jag också. Jag vet inte exakt hur mycket jag tänkt gå ned i vikt - tänkte fokusera på spegeln istället för vågen. MEN, hur lyckas ni håller er borta från kakor och godis? Jag hittar motivationen till att gå ut och gå samt röra på mig på andra sätt.. men jag har så otroooooligt svårt att låta bli godis, pajer och kakor Hur gör ni för att inte falla för frestelsen?

..psst.. jag ska också gifta mig hösten 2008

• malinnnnn

Tack snälla för det varma mottagandet dreams!

Ja, jag kan nästan lova att jag också är sockerberoende - iaf verkar det så efter det jag läst om sockerberoende. De första dagarna är jobbigast.. det känns som om att godiset ropar mitt namn i affären. Jag kan tänkte "Nej Malin, inget godis nu!".. men så går jag ändå till godishyllan. Usch usch, nu får det vara slut på det.. på vardagarna iaf!

Ska bli kul att kämpa tillsammans med er!

• malinnnnn

GEM76 - tackar tackar :) Jag SKA SKA SKA klara av att stå emot sockersuget. Känns så löjligt att skriva det, men igår så åt jag inte godis eller kakor. Shit vad det känns dumt - "igår". I mitt huvud så fattar jag ju att man ska äta godis eller kakor typ max en gång i veckan (beror väl lite på från person till person), men tänk att jag ska ha SÅ svårt att låta bli en endaste EN dag :-|

Nåja - positivt tänkande ska jag ha! Första dagen avklarad, nu är det bara att fotsätta i samma stil

Ha det gott alla!

• malinnnnn

Hallå vänner!
    Sockersug, sockersug, sockersug.. Alltid jobbiagst på kvällarna :-| Hade tänkt gå ut och gå en sväng, men nu börjar det regna.. å om en stund skymmer det. Jag tycker det är så tråkigt att man skall behöva känna sig otrygg så fort det blir mörkt ute.

Hur har ni det? Har dagen gått bra och har ni motstått frestelserna?

• malinnnnn

Inget godis eller kakor för min del igår heller.. tjohoooooo! Idg ska jag gå på Lady´s Night med en vän och innan showen ska vi äta greksisk mat. Idag ska jag INTE INTE äta godis eller kakor - känner mig peppad!

Ha en underbar dag alla och tack för alla uppmuntrande ord!

Kram

• malinnnnn

Äsch, igår var ett riktigt bakslag. Det började på jobbet - fredagsfika. Jag brukar vara stark, men inte går.. jag åt av fikabrödet. Sen var det ju middag + Lady´s Night igår.. aj aj, blev lite godis på kvällen. Nåja - jag ser framåt, idag ska jag ut och gå.. powerwalk!

Borde kanske också väga mig + mäta mina mått så att jag ser när jag gör framsteg.. hmm.. får fundera på det.. haha

Ha det gott!

Svar på tråden Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??