Inlägg från: Peters Fridelina |Visa alla inlägg
  • Peters Fridelina

Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??

Hej alla supermotiverade! Jag behöver verkligen en REJÄL spark i rumpan för att ta tag i mitt liv!!! Det är Samos07 som tipsat mig om denna tråden. Och ni verkar riktigt duktiga här! Tränar ni bara eller går ni på någon sorts kur? Jag börjar nästan fundera på att ställa mig på vågen. Ja, det tror jag nog jag ska göra.

• Peters Fridelina

Vilken kämparanda ni har tjejer!
    Jag vägde mig, och även om jag är lite för blyg än (och inte riktigt vill acceptera min "nya" vikt) för att skriva in min vikt så trodde jag det skulle vara mycket värre än det faktiskt var. På tre månader har jag bara gått upp 2kg i vikt. Det har jag absolut inte förtjänat. Jag menar, jag har betett mig så jag borde gått upp MINST det dubbla. Ibland har man tur. Så nu ska jag KÄMPA! ;)

• Peters Fridelina

Vilken dag!!! Min kompis, som är min älskade tärna, drog ut mig på en lååååååååååååååååååååååång promenad. Den var så lång att om hon hade förvarnat mig så hade jag nog inte gått med. Men nu är jag SÅ stolt!!! Vi gick nästan 3 timmar. Puh! Så, jag vill hänga på er som vill komma under 70-strecket. Det är ganska många kilo kvar, men jag SKA klara det.

• Peters Fridelina

Ni är så duktiga allihop. Och ja, det är allra bäst att promenera med någon som man pratar med. Då glömmer man bort sig lite. Jag försöker dra ut min m2b på mornarna. Men det är inte alls så trevligt. Han är världens mest morgontrötta person, så även om jag faktiskt lyckas dra upp honom ur sängen så misstänker jag att han går i sömnen. Schhh, säg inget till någon. Jag kan ha fel. Hihi.

Sov gott alla underbara!

Håller med GME76 080802: Jäkla beroendeframkallande BT!

• Peters Fridelina

Man kanske skulle testa någon proteindrink vid lunch. Jag äter alltid fullkornsgröt på jobbet, med ett äpple iskivat. Sååå nyttigt! Sen äter jag middag på kvällen. MASSA MAT!!! Nä, skämt åsido, jag gifter mig sista maj (så jag har smugit mig in här undercover. Hoppas jag får stanna ;) ) och jag vill gå ner 10 kilo tills dess. Ett kilo i veckan är ju möjligt... Utan att bli ohälsosamt. Men jag borde nog börja röra på mig lite mer än jag gör nu... Latast i världen!!!

• Peters Fridelina

Tack GME76 080802

Det är egentligen inte min favorit heller, men när man sparar till något så hedervärt som detta så är allt ekonomiskt tänkande välkommet. Och en påse RågFlingor kostar 15kr. Den räcker flera veckor. Alltså mycket billig lunch!!! Fiffigt!

• Peters Fridelina

Vad duktiga ni alla är. Jag har tappat bort mig lite senaste veckan. Tiden bara rusar iväg och jag jobbar massor. Känner mig lite trött, sur och grinig vilket nog tyvärr går ut lite väl mycket över mig m2b på kvällarna. (Och min stackars lille katt) Men jag vägde mig trots detta igår. Jag vet inte vad jag gjort, men jag har gått ner 2 kilo på 1 v. Utan att egentligen har gjort något för att förtjäna det. ;) Vägde mig förvisso efter frukost förra veckan och före frukost denna veckan men ändå. Och, visst. Jag måste erkänna att jag tänkt på vad jag stoppat i mig. Tänk om det varit lika lätt att gå ner resten av de 10 kg jag måste gå ner. ;) Oh, vilken lycka!!!

Svar på tråden Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??