Inlägg från: Dalatös |Visa alla inlägg
  • Dalatös

Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??

Åh vad skönt att jag inte är ensam!
    Jag ska gifta mig 2 augusti nästa år och har ca 12 kg att tappa tills det är dag för klänningsprovning i vår. Är gammal viktväktare och har en gång i tiden gått ner 30 kg men gick upp lika mycket när jag vart gravid. Nu är min dotter snart 1,5 år och jag har inga ursäkter längre! Nu kör vi!

Idag väger jag 80 tunga kilo och ska alltså lande på 68 kg.

Kom ihåg att varje dag är en ny dag tjejer!

• Dalatös

Oj va ni är duktiga!
    JAg är så glad att jag "hittat hit"!
    Jag ska kämpa gärnet och hoppas på att se resultat på vägen på fredag eller lördag när det nu blir vägning.

Känns jobbigt att ha 12 kg framför sig men även om det är en lång jobbig resa så har jag ju i alla fall börjat! Jihooo!

• Dalatös

Hej Linda Eric!
    Jag har 12 kilo att tappa och ska gifta mig i augusti nästa år så vi har nog ungefär samma utmaning framför oss. Jag jobbar på att vara klar till feb-mars så jag kan prova klänningar under våren i min nya storlek =)

MissButterfly- vi gifter oss samma dag =)

• Dalatös

Ja, håller vi alla tummar och tår vi har för att den 2 augusti nästa år blir en strålande dag för oss alla blivande smalisar!

• Dalatös

Har tittat på och bokat kyrka+festlokal och har bestämt hur inbj-korten ska se ut ungefär (provpysslat-gör själv). Kommer skicka ut inbjudan någon månad i förväg tror jag. Jobbar på gästlistan just nu och vart vi ska tillbringa bröllopsnatten.
    Det enda som stressar mig nu är nog vikten, vill börja prova lite klänningar!!! Längtar =-)

Hur går det för dig med planeringen MissButterfly?

• Dalatös

Samos07: Du ska veta att bara genom att du berättade att du hittat din klänning gör mig otroligt motiverad att komma iform!!! Längtar till våren när jag är närmare min "riktiga" storlek (har 10-12 mammakilon kvar) och får börja leta klänning!

Och just ja, den såg superfin ut också!

• Dalatös

Samos07: JAg ska gifta mig 080808 och tycker att det är lite tidigt. Jag ska gå ner från strlk 44 till 38/40. Tror jag ska börja leta lite som du föreslog men vill inte köpa förrän storlek 40 passar i af.

Anja: Förlåt dig själv för att du varit omotiverad ett tag och erkänn att du är duktig som orkar och vill kämpa på! Den dagen du är i mål spelar det här lilla bakslaget ingen roll!

• Dalatös

Nej blev fel, 080802 är dagen D

Svar på tråden Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??