Annim skrev 2007-10-04 10:35:34 följande:
Anja;Jasså det här du håller hus!Har saknat dig i den andra tråden för oss som gifer oss sommaren 2008.Hade du en dålig dag! Shit happends! Det är bara att gå vidare! (Oj så klichee`, man kan låta) Men jag har oxå mina dagar då jag bara inte kan låta bli allt det där som lockar. Men så länge jag håller fast vid att vara nyttig de dagar jag orkar och tränar så mycket som möjligt de dagar jag orkar så går jag iaf inte upp i vikt och det är jag glad över.Men visst det var en period nu i ett par veckor där jag pendlade mellan 83-85 länge. Men *peppar,peppar* det verkar ha lossnat lite. Nu ligger jag kring 80.5-82Jag ska ju oxå ner till 70kg hoppas jag. Om det blir något under 70 är det en bonus..Jag känner mig dock stolt och glad även om det tagit ett tag.Jag började kring oktober-november 2006 att gå ner i vikt.Dagen när jag bestämde mig vägde jag 100.9kg och att idag nästan ett år senare väga ca 82 kg ser jag som en STOOOR framgång.Så jag borde nog kunna närma mig de där 70 till Augusti nästa år.... Hur har det annars gått Anja?Givetvis är jag intresserad av hur det går för er andra?Ska försöka hänga på att redovisa resultat på måndagar, var det va???Lycka till!
Vad duktig du är!!!!