Inlägg från: Sataya |Visa alla inlägg
  • Sataya

Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??

kan jag hoppa in efter att min bebis fötts? haha kan ju inte gå ner i vikt innan...

• Sataya
    Annim skrev 2007-10-11 14:15:30 följande:
    Sataya; Det är klart du är välkommen då!Gud vad mysigt så du väntar en liten....*AAAAVIS*Men jag har ju mina 3 små busar... Får nog aldrig nog av bäbisar. Men orkar inte fler egentligen nu men det är ju såååå mysigt att bara tänka tanken på att få vänta en liten knodd.
    haha nja jag tycker det är jobbigt att vara gravid, har ingen mage egentligen och den har sparkat och rört sig varje dag typ hela dagarna från v.15 och jag har foglossningar så jag kan inte ens promenera nu har dock hund som jag måste gå med ändå...
  • Sataya
    valkyriana skrev 2007-10-11 14:28:37 följande:
    Foglossningar är hemskt. Jag hade det då jag bar Linnéa. (7 månader nu)Förmanshelvetet på jobbet hade ingen förståelse för gravida kvinnor. Jag satt och grät lite i omklädningsrummet så gott som varje dag. Sen sjukskrev jag mig. Du får ta det lugnt!
    därför det är skönt att man kan planera bröllop hemifrån:) haha pluggar distans så jag behöver itne åka bort så mycket.. men jag kan inte gärna låta hunden vara inne hela dagarna.. går dock mycket mindre än jag gjorde tidigare.. min m2b tar henne ut lite mer då han slutar jobbar osv..
  • Sataya
    valkyriana skrev 2007-10-12 07:57:16 följande:
    LillfoppaJag ska ju bara jobba en dag i veckan- å min latmask fattar inte riktigt. Den tror bara att den kommer undan från jobbet här hemma.SatayaSkönt ialla fall att du pluggar hemma, men som sagt hunden måste ju få sitt.. Hur går det med motivationen att plugga. Du har bebis i magen + att ni ska gifta er... men det är klart det borde ju å andra sidan vara en bra motivation att skapa en bra framtid.I går var jag ute och gick 1 1/2 H I med Linnéa och idag ska jag ut en timme. Men i kväll blir det middag vin och drinkar... Eventuellt så kommer jag även att tjuvröka...
    jo hunden måste få sitt, vilket är ett stort problem vissa dagar då jag som sagt knappt kan gå (vill inte bli invalid heller vilket man kan bli om man inte tar foglossningar på allvar)
    nja motivationen är låg, har inte gjort klart en kurs så jag ligger efter inte alls kul har ett rätt stort arbete kvar där.. men har börjat med matte a och där ligger jag bra till..

någon som kan något om genmanipulation som vill berätta och hjälpa mig? :) haha

oooh jag vill tjuvröka med.. saknar cigg och snus så fruktansvärt, men har hållit uppe i 21v ungefär är i v.26 och fick veta i v.5 att jag var gravid så jag slutade direkt...

gick ner 1kg från v.10-v.21 och sedan från v.21 till v.26 (var ju till bm igår) så hade jag gått upp 2kg så jag undrar hur mycket man kan träna bort sedan och hur mycket som försvinner då man ammar..
    vill tillbaka till min vikt som jag hade innan förra sommaren gått upp 10kg totalt från det just nu känns inge kul...
Svar på tråden Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??