valkyriana skrev 2007-10-12 07:57:16 följande:
LillfoppaJag ska ju bara jobba en dag i veckan- å min latmask fattar inte riktigt. Den tror bara att den kommer undan från jobbet här hemma.SatayaSkönt ialla fall att du pluggar hemma, men som sagt hunden måste ju få sitt.. Hur går det med motivationen att plugga. Du har bebis i magen + att ni ska gifta er... men det är klart det borde ju å andra sidan vara en bra motivation att skapa en bra framtid.I går var jag ute och gick 1 1/2 H I med Linnéa och idag ska jag ut en timme. Men i kväll blir det middag vin och drinkar... Eventuellt så kommer jag även att tjuvröka...
jo hunden måste få sitt, vilket är ett stort problem vissa dagar då jag som sagt knappt kan gå (vill inte bli invalid heller vilket man kan bli om man inte tar foglossningar på allvar)
nja motivationen är låg, har inte gjort klart en kurs så jag ligger efter inte alls kul har ett rätt stort arbete kvar där.. men har börjat med matte a och där ligger jag bra till..
någon som kan något om genmanipulation som vill berätta och hjälpa mig? :) haha
oooh jag vill tjuvröka med.. saknar cigg och snus så fruktansvärt, men har hållit uppe i 21v ungefär är i v.26 och fick veta i v.5 att jag var gravid så jag slutade direkt...
gick ner 1kg från v.10-v.21 och sedan från v.21 till v.26 (var ju till bm igår) så hade jag gått upp 2kg så jag undrar hur mycket man kan träna bort sedan och hur mycket som försvinner då man ammar..
vill tillbaka till min vikt som jag hade innan förra sommaren gått upp 10kg totalt från det just nu känns inge kul...