Inlägg från: MittiPrickBrud |Visa alla inlägg
  • MittiPrickBrud

Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??

Hej och hå!
    Jag trillar in här, kan behöva lite moraliskt stöd om jag ska klara detta!

Började bra med en nedgång på ca 5 kg, sen tog det tvärstopp och nu känns det som att jag går uppåt i stället.

Jag märker på kläderna, vågar inte lite på vågen för den är lite knäpp tycker jag! men nu ska jag ta nya tag och greja det här!

Ett delmål är att till nyår få bort åtminstone 5 kg. Då ska vi på baluns och jag vill känna mig snygg. Om jag kommer i en klänning stl 40 utan att känna mig som en bit kassler då så är jag nöjd

Till augusti är det ytterligare en stl jag vill ha bort!

• MittiPrickBrud

Duktiga ni är med all träning!
    jag promenerar,i övrigt är det dåligt med den varan just nu. Har köpt dvd:s med olika träningsprogram men inte riktigt fått in det i mina rutiner än.

men det kommer!

• MittiPrickBrud

Anja! Grattis i förskott då!
    Du får unna dig i morgon och sen återgå till ordningen, så brukar jag tänka... (det syns! ). Men allvarligt, jag tror inte att det är så bra att förbjuda sig själv alltid, då blir man för less.

Jag önskar att jag hade en träningskompis , det skulle nog göra det lättare att komma igång. jag brukade simma med en kompis tidigare,men vi har fått schemaproblem och det är jättetrist. Just nu är det nog styrketräningen jag skulle behöva ta tag i.

• MittiPrickBrud

Apropå dollys inlägg: Jag är 160 och skulle bli själaglad om jag kom ner till 58 kg! Tycker inte att det låter hälsosamt för dig att banta! Däremot kan du säkert träna på ett sätt som är vettigt för dig!

Träning, det tror jag är bra för alla.
    Själv ska jag nu ta tag i att börja med bassängträning, det ska passa även för oss som har smärtor i kroppen, vilket jag tyvärr har.... (en av orsakerna till min övervikt.. för mk stillasittande pga ont... )

• MittiPrickBrud

Grattis anja , så härligt!

Vad gäller vikten står det stilla, men nu har jag anmält mig till vattengympa och nästa vecka börjar jag med det!

idag körde jag styrka med hjälp av gummiband framför tv.n , också en bra grej.

så nu hoppas jag att jag får lite goda spiraler igång!

Svar på tråden Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??