Inlägg från: Busiga |Visa alla inlägg
  • Busiga

Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??

jag är med!!! fast jag har bara dryga 5 mån på mig... kommer precis in i min klänning hahaha..jag väger nu 80 kg, men jag ska fanimig (ursäkta uttrycket) ner under 70.. jag fattar precis vad du maner anja.. tänker inte känna mig som misspiggi inklämmd i min klänning.. nej nu jäklar.. får jag vara med här?
    Tillägger att jag har 3 barn

• Busiga

Godmiddag!! sitter här och har värmt en viktväktar rätt, den brukar jag köra som en liten lunch.. hmm men jag längtar redan till middag suck...
    Har kommit hem från en gymlektion, suck har vart så dryg snackade mest om sig själv och andra folk på gymmet... stannade i 2 tim AAAAHHHH.. Han kom med kommentarer ja nu ska du ligga så där som din gubbe vill ha det om, lördagkvällarna.. eeh ok, proffsigt va!!!.. men va fan .. nukör jag poå, ska se vad man kan åstadkomma på dessa 5 månader. Det kan ju vara spännande, kanske försvinner en del?!?!?!..
    Iannat fall är min plan att gå var dag, el nästan.. sen träna där 2-3 ggr i veckan.. Blir så illa tvungen att gå till dagis ändå, min blivande krockade sönder sin bil så då får man ju snällt låna ut sin egen.. och få lite motion på köpet

Idag ska jag väga och mäta mig,kan vi inte ha en dag i veckan då vi skriver in allas vik och hur många man gått ner? det kan vara kul att se hur många man loosar tillsammans med..
    Tex..
    Busiga startvikt 81kg nu - ***kg total -kg el nått...
    /Z

• Busiga

usch har bara ångest, tänk om jag inte kommer i min klänning dagen D... den är ju tajt redan nu... har inte gått ner ett gram ÄN.. men motionerat hela veckan.. SUCK

• Busiga

godmorgon, vaknade tidigt och låg och funderade på hur jag lägger in en andra växel på viktnedgången.. suck.. söndagsmorgon kl 7 SUCK!! ja jo jag väntar tills det är lite ljusare sen skjag ut och powerwalka i en timme innan frulle.. Brrrr ser int efram emot det men jag ser med fasa hur jag står där och inte kan knäppa bröllopskläningen när det är dax.. nej nu jädrar!!! helgen har väl gott si sådär, kunde varit mycket värre men jag vill ha en dag då jag kan äta lite onyttigt, typ en efterrätt som jag längtar efter el något annat..
    ska köra stenhårt i veckan och se vad som händer.. denna vecka har det inte hänt så där mycket.. trots promenader osv
    Grrrr /Busiga

• Busiga

WOW jag kommer i min klänning!!!! EFter att ha idiot tränat i 2 veckor å tänkte jag att jag ska minnsann testa den.. vips jag kunde knäppa den!!! innan var den 10 cm ner på ryggen.. haha den gick igen med korsett förståss.. men jag kunde inte andas.. nu sitter den löst WEEEIIIII fast vågen visar bara 3,5 kg ner.. sedan ett par veckor.. )

• Busiga

jag gifter mig i mars.. men ca 1,5 månad innan vill ju sömmerskan kolla av den .. hoppas att den bara ramlar av mig då vill så gärna ner under 70.. grrr

• Busiga

Hej hopp!!
    Jo till att börja med så har jag inte fått hem korsetten, men tetsade ungefär den jag har på bild i galleriet.i affären så snörpte hon åt mig så jag knappt kunde andas sen fick vi upp klänningen, så ja en stlk ner e det nog haha.. men nu testade jag igår utan korsett och det funkade skitbra jag kollade i klänningen och där sitter det med skenor, vet inte om det kallas inbyggd korsett då.Jag har en enkel axelbandslös modell med typ A-skärning el vad det nu kallas.. korsetten jag testat är en sådan som går upp på brösten, men rak, där är inga kupor som en bh så manm får väl ha en balconett under, men det inghandlar jag senare kanske loosar man ju lite av brösten med! fråga på du så ska jag se om jag kan hjälpa dig.. haha kram Z

Anja 19 juli 2008 skrev 2007-11-21 23:38:54 följande:

Busigaåååh vad underbart! Grattis Vilken känsla!!!Måste få fråga... är det riktig korsett du har, med stålskenor??? Isåfall hur många cm får du in ditt omfång, alltså hur mkt mindre blir dina mått med korsetten på???SEdan undrar jag var du köpt den och vad det är för typ av korsett, sån som går upp på bysten, sån som bara går till under bysten och är det en sån som går ner en bit på höften???jag MÅSTE ha korsett men har inte fattat vad för TYP av korsett jag ska och vågar itne beställa förrän jag VET...Vad ska du ha för klänning till? Är det en sån där korsett som är insydd i klänningen du har?Tusen frågor jag vet men jag MÅSTE få veta haha...
Svar på tråden Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??