Hej hopp!!
Jo till att börja med så har jag inte fått hem korsetten, men tetsade ungefär den jag har på bild i galleriet.i affären så snörpte hon åt mig så jag knappt kunde andas sen fick vi upp klänningen, så ja en stlk ner e det nog haha.. men nu testade jag igår utan korsett och det funkade skitbra
jag kollade i klänningen och där sitter det med skenor, vet inte om det kallas inbyggd korsett då.Jag har en enkel axelbandslös modell med typ A-skärning el vad det nu kallas.. korsetten jag testat är en sådan som går upp på brösten, men rak, där är inga kupor som en bh så manm får väl ha en balconett under, men det inghandlar jag senare kanske loosar man ju lite av brösten med!
fråga på du så ska jag se om jag kan hjälpa dig.. haha kram Z
Anja 19 juli 2008 skrev 2007-11-21 23:38:54 följande:
Busigaåååh vad underbart! Grattis Vilken känsla!!!Måste få fråga... är det riktig korsett du har, med stålskenor??? Isåfall hur många cm får du in ditt omfång, alltså hur mkt mindre blir dina mått med korsetten på???SEdan undrar jag var du köpt den och vad det är för typ av korsett, sån som går upp på bysten, sån som bara går till under bysten och är det en sån som går ner en bit på höften???jag MÅSTE ha korsett men har inte fattat vad för TYP av korsett jag ska och vågar itne beställa förrän jag VET...Vad ska du ha för klänning till? Är det en sån där korsett som är insydd i klänningen du har?Tusen frågor jag vet men jag MÅSTE få veta haha...