Inlägg från: Canta |Visa alla inlägg
  • Canta

Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??

Hej alla tjejer!

Måste säga att ni alla är super duktig. Själv ska jag gå ner 10 kg till juli-08 har gått ner 1,5 nu. Har även börjat träna men har fått ett bakslag iom jag har fått en stress fraktur i foten vilket resultar i att hela jag blir en stress:(

Jag önskar er alla lycka till med era mål och tror på det här med delmål.
    Även lycka till med er planering av bröllop kan behövas*s*

• Canta

Gifter mig i juli men tänkte va me här på ett litet hörn. Har gått ner 3 kg nu på två mån. Känns bra. Har slutat äta när jag är mätt. Tror det gör super mycket.
    Äter godis en gång i veckan.
    Har börjat träna.

Jag önskar er alla lycka till och hoppas ni får en prefekt bröllopsdag.

kram Catta

• Canta

Hej alla!

Just nu väger jag mig och mäter mig på gymet en gång i månaden. Kommer inte ihåg måtten men det jag kommer ihåg va att det va en annan siffra framför nu* från 81 till 79,5.

Hoppas det är ok att lämna uppgifter en gång i månaden.

Lycka till alla, ska packa träningsväskan nu

• Canta

Hej Alla duktiga!

Har precis haft ett sjukt sug på cholkad. Hittade choklassås ohoj eller vad den heter. Åt två matskedar. Blir lixom helt tokigt när jag ska ha mens:(

Ska träna imorgon och ut och gå på morgonen. och ett danspass på kvällen.

Nä dax att jobba lite

lycka till alla duktiga brudar

• Canta

Usch vilken ångest! Igår va en katastrof dag. Fick godis sug och åt chokladsås, hitta det på jobbet. Sen åt jag äpplekaka och vaniljsås. KÄnns så himla helskt.
    Känns så jälva onödigt.

Men får väl ta nya tag idag. Ska träna, men kom ej upp på någon morgnpromenad som jag sagt att jag ska göra. Måste skärpa mig ordentligt nu.

Anja du gav mig ett litet tips där. Man skanske ska kolla i bröllpstidningar osv för att hålla viljan att inte vilja äta skit.
    Hoppas du får en lika bra dag idag me.

OCh alla andra så klart

• Canta

Hedebris smart idé. Ska sätta mig ner ikväll och skissa upp den. För just nu finns den bara i mitt huvud och i sömmerskans skissbok.
    Super bra ide

Ha en bra dag

• Canta

xTrötta mig kan fan inte stå emot när jag har eller ska ha mens. Har ätit en lussekatt och en chokld browni. Jag som träna så bra igår......

Svar på tråden Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??