Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??

Godisråttan

må INTE dåligt över det... såna där svackor passerar!!! Av någon jä..la anledning så MÅSTE man få känna att det går uselt ibland!

Det vänder...

Godis på kvällarna, en massa jä..la fuskande i ätandet och total avsaknad av motion... så har min tillvaro sett ut bara till för ett tag sen...

Sedan bara vände det... och det är så jä..la skönt! Det går ju så fort, så ser man liiiite resultat och så är man förhoppningsvis så pass peppad att man t.om ändrar lite i sina motionsvanor.

Motionen är mitt stora problem för jag tycker det är så jä..la jobbigt ohc tråkigt! Men jag MÅSTE nu!!!

Skickar en hel bunt stora tröst och peppingkramar till dig Godisråttan (jag är oxå en riktig godisråtta )

• Anja 19 juli 2008

73an

hahaha vad kul att du tycker om mina inlägg... själv blir jag ofta förfasad över hur långa dom blir

mina fingrar verkar ha ett eget liv!!

Tänkte samma tanke om Dolly faktiskt för det låter så absurt och ja, det är ju på ett sätt ett hån mot dem som faktiskt är rejält överviktiga...

Din vikt 73an är ju oxå ett hån mot mig, mmooooaaaahahaha...

jag skulle lixom gråtit av lycka om jg vägt under 70

• Anja 19 juli 2008

Det är ju jättemånga här inne som väger under 70 lixom... Så egentligen är inte detta ett forum för ÖVERVIKTIGA utan mest för dem som vill bli av med ett par kilon som de inte gillar...

Men det är ju skitsamma jag får acceptera att jag och typ två till här inne har en vikt över 80, men ibland känner jag mig som en RIKTIG tungviktare när jag läser era måndagsvikter och mått och tänker lixom att oj, dom ser ut som jag såg ut när jag var SKITNÖJD m mig själv *asg*

• Anja 19 juli 2008

Jag ska nog jä..lar komma ifatt er

• Anja 19 juli 2008

Vad är CUUR???? Tell me all about it... Detta låter som nåt för mig!!! Är det meningen att det ska minska fettupptaget OCH stoppa sötsuget???

Var får jag tag i detta? Naturmedel eller läkarordinerat?

• Anja 19 juli 2008

och det funkar alltså?? Vad innehåller de? Vet du vad som är det verksamma "ämnet" så att säga?

Jag har ju inte ammat på LÄÄÄÄNGE nu *asg*

Min minsting är ju 2,5 snart, tiden går såååå fort!!!

• Anja 19 juli 2008

jag har några hemma som jag inte vågat äta, hmmm, som heter Vitalform som innehåller nåt som heter phaseolamin 2250, oxå naturpreparat, som ska intas med stärkelserik mat.

Detta ämne blockerar till stor del det enzym (alfa-amylas) som bryter ner stärkelsen till socker och fett som vi lagrar, med detta preparat kan stärkelsen passera genom kroppen utan att vi brytas ner så att vi inte tar upp och lagrar sockret/fettet.

Hmmm ska kanske testa detta!! Vem vet, det kanske funkar!!!

Det har legat i skåpet i ett år nu typ, så jag ska kanske kolla bästföredatum

• Anja 19 juli 2008

Oktober 2007 står det så det måste ju f..n vara ok

Ska börja idag minsann...

• Anja 19 juli 2008

Samma som dessa tabletter... kostar oxå 400 per månad *asg*

Är det från Vitalas???

• Anja 19 juli 2008

Fast här ska man bara ta en tablett per dag, till huvudmåltiden. Det ska jag göra idag vid middagen!

Vet inte om jag tror på det alls men vem vet, det kan väl inte skada att testa... Det innehåller extrakt från brytböna lixom! Borde ju ej vara farligt, peppar peppar ta i trä

Svar på tråden Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??