Inlägg från: dreams |Visa alla inlägg
  • dreams

Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??

Jag har gått på gym förr, men inte nu....
    Har bara inte blitt av.

Nä leksaker funkar inte heller så det få bli som du sa när sambon kommer hem.

• dreams

Samos07:
    Jag är en sån som inte kan äta på morgonen tyvärr.
    Det måste gå minst en timma så äter innan cyklingen gör jag inte.
    Bör man det?
    Jag håller en hastighet på mellan 16-17 km/h sen äter jag en tallrik A-fil och osötat sunt&gott musli. E d ok?

Sen tänkte jag kolla med er om någon vet hur det är med kolsyrat vatten? Dricker ca 3 liter sånt om dagen, e inte så förtjust i vanligt vatten!

• dreams

Nu är jag stolt.......
    Familjen bästämmde sig för pizza till fredagsmat idag, men jag åt istället Lax å spenat paj!!
    Inte jätte nyttigt men bättre än pizza!!!

Det där med vattnet, jag ska prova att ha en flaska i kylen så det verkligen är kallt känner på mig att det smakar bättre då (som om vattnet har en smak), men det är värt ett försök!

• dreams

GME76: jag ska börja med ägget som du skrev, Tack för tipset!
    Räcker det med ett?

• dreams

Hej tjejer!!!
    Vilken bra dag!!!!
    Tränade inte förra vecka pga att jag mådde dåligt, ont i kroppen osv... svullade bara istället glass, kakor godis...
    så jag var verkligen iställd på att vågen skulle visa +2kg eller nåt!
    Men istället visade den -6hg!!!!
    Så här är veckans mått:
    Vikt: 69,2 (-6hg)
    Byst: 93 (första gången jag mäter)
    Midja: 81 (-2cm)
    Höft: 97 (oförändrad)

Å idag började jag med träningen igen å cyklade 30 min å fick till det med 60 st magövningar

Hejar på er andra!!!
    Kram

• dreams

Lillfoppa:
    Det är ju jättebra!
    1,3 kg är ju jätte mycket!
    Fortsätt så!

• dreams

hej alla!!
    e så j**la glad!!!! Skulle på krogen igår med två andra mammor som lyckades pricka in barnvakt sammtidigt (otroligt nog).
    Lite glad i hatten efter några fördinkar tänker jag att jag ska se hur mycket jag har kvar innan jag får på mig mina byxor innan sista dottern blev till.
    Provade stl 40 och de satt helt ok...
    sen provade jag stl 38... jiippiii och andas kunde jag göra utan problem(

Behöver jag berätta vilka byxor jag tog...
    F*n vad snygg jag kände mig!!!

Ville bara dela med mig av glädjen!!

CME76: jag kan tycka att 70% choklad är ganska god att sitta å suga på, speciellt till en kopp kaffe!
    Dessutm tycker jag att man kan känna en viss mätnadskänsla av den efter bara ett par rutor.

Det där med lördagsgodiset brukar jag oxå köra på, min äldsta dotter är 5 år så hon får inte köpa godis för mer än 10 kr, å då det blir ett par bitar över så ger hon oftast det till mig!

Vi hörs väl imorgon till vägningen

• dreams

Hej tjejer!
    Här kommer min måndags vägning, inte lika bra som förra veckan men till det har jag några "bortförklaringar" som kommer efter resultaten.

Vikt: 69,6 (+6hg)
    Bröst: 93 (oförändrad)
    Midja: 80 (-1cm)
    Höft: 97 (oförändrad)

Då kommer "bortförklaringen" då =)
    Vaknde i morse med en väldigt svullen kropp (antar att det är dags för den tiden på månaden om man får skylla på den).
    Såg ut som att jag hade fått DD kupa istället för min C kupa å min mage va så svullen så pojkvännen undrade (lite skämtsamt) om det var något som jag hade glömt att berätta.

Tror i allafall att det kan vara en av anledningarna till att måtten/vikten är lite oförändrade.... kan ju alltid hoppas iallafall!

• dreams

Ett litet tilläg/fråga:

Ni som har en stegräknare, hur anväånder ni dom?
    Hela tiden eller bara när ni e ute och rör på er?

Jag sätter på min på morgonen å har den hela dan, nu e jag redan uppe i över 5000 steg.
    Någon som har lite tips å råd?

• dreams

GME76:
    Bara så du vet att dina inlägg är som en frisk fläkt...
    Alltid glad å possitiv
    Dessutom så har du ju inte så långt kvar till UNDER 70 sträcket(69,9 kg tycker jag räknas till under!!!)
    Skulle säga att med din possetiva attityd är du där på ett kick!!!

Svar på tråden Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??