Inlägg från: Godisråttan |Visa alla inlägg
  • Godisråttan

Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??

Valkyriana
    Det är en jättegod grekisk ost som man steker eller grillar.Mmmmmm...

• Godisråttan

Jag tycker att cuur verkar fungera men kan vara inbillning...Har ju ingen våg nu heller

• Godisråttan

Invägning idag!70,4 med kläder på jobbets våg(min är trasig) Det är väl ok eftersom kläderna väger lite vill jag inbilla mig. Nästa fredag är det UNDER 70kg som gäller!!!!!!!!!!

Hur går det för er tjejjer?

• Godisråttan

KATASTROFHELG!!!+1kg!!Nu blir det att ligga i tills invägningen fredag morgon!vill så gärna ligga under 70kg

• Godisråttan

Hej tjejjer!
    För mig har det gått mindre bra efter helgens frosseri...Vet inte vad som far i mig men känner jag måste äta på helgen fast jag inte ens är sugen...skumt!Denna vecka kör jag järnet förutom på torsdag då det blir pannkakor

• Godisråttan

Marabou premiums 85% är helt ok också!

• Godisråttan

för 100e gången Det går inte att punktförbränna delar av kroppen!

Om man tränar en muskelgrupp varje dag så bryter man ner musklerna. Man bygger inte.

Vägde mig idag och suck ingen förändring men tror det kan bero på röda veckan..För visst går man upp något kilo innan den ska komma va?

• Godisråttan

Dreams och 73an Grattis vad duktiga ni är!

Själv får jag nog träna på rejält denna veckan tills invägningen fredag om jag ska gå ner något efter lördagens tjejkväll med drinkar i massor...

• Godisråttan

Cortado
    Grattis!Du verkar ha haft en jämn viktminskning varje vecka. Det är ju super!Jag väger ungefär som dig och har som mål 62kg, så 8 kg kvar...Suck

• Godisråttan

Cortado
    Japp jättekul!Men jag har suuuperdålig karaktär när det gäller godis...Det är mitt stora problem.MÅSTE skärpa mig!

Svar på tråden Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??