• 73an

Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??

Anja:
    Den ser jättefräch ut, ska nog inte bli något problem att sälja den.
    Har ni köpt hus nu eller?

• 73an

Va roligt att få flytta in i nytt hus.
    Sen blir de väl till att sätta upp julgardinerna på en gång:)

Vi söker hus med ljus och lykta, lite svår efterssom vi har så mycket bilar så de krävs antingen ett jättestort garage eller en ladugård.

• 73an

Hej! Nu är jag hemma igen, har legar på sjukhus med min dotter några dar.

Vägde mig i morse och det visade:

Vikt 68,7kg(-1kg)
    B 99cm(of)
    M 81(-3cm)
    S 100(-2cm)

Är otroligt nöjd, för jag har inte kört stenhårt. På sjukhuset tex va det enda roliga när man fick in något att äta, så det blev både efterrätter och kvällsfika.

• 73an

GME76:

Vår dotter är 2,7år. Hon har förkylningsastma, mår mycke bättre nu, men vi måste åka in en gång till i morgon och inhalera.

• 73an

GME76:

Glömde skriva: tack för omtanken:)

• 73an

GME76 och kassandra:

Jag har också hört att det växer bort , så vida det inte är någon allergi inblandad. De har inte misstänkt det tidigare men nu vill dom göra ett pricktest på henne. Jag hoppas det verkligen inte visar någon allergi.

Vi har en inhalator som hon måste få av mest hela tiden, men det har bara hänt en gång av kanske 10-12 förkylningar att vi lyckats hålla undan astman med den.

• 73an

God kväll brudar!

Idag har det äntligen blivit en långpromenad. Har varit inomhus alldeles för många dagar. Gick längre än tänkt för det va kanon väder, jag bara älskar fina höstdagar.

Jag ser att det finns många olika sätt vi jobbar på för att nå vår "brudvikt". Själv gör jag det inte mer invecklat än att inte äta godis och snacks, mindre mackor och småätande+ försöka röra på mig .Men vad är det man säger: Alla sätt är bra utom dom dåliga:)

• 73an

Anja: Kämpa på!!! Det är så lätt att ge upp, jag vet så väl.
    Jag har varit överviktig så länge så jag kommer knappt ihåg hur jag såg ut smal.
    Kanske du skulle sätta upp en bild på dig själv där du är smal, och sedan en urtjusig brudklänning bredvid.Kanske inte på kylskåpet om bröllopet är en hemlighet ännu.
    Kom på iden nu och tror faktiskt jag ska ta och leta fram ett kort själv. Tror jag sätter bilderna på insidan garderoben så ser man dom varje morgon när man kliver upp.

ok, dagens resultat ser ut nästan exakt som dom förra:
    vikt 68.8kg(+0,1)
    B:99(of)
    M:81(of)
    S:100(of)

Kände på mig att de inte skulle va någon skillnad, så de kom inte som en överraskning. De är bara att kämpa vidare:)

Samos07: Bra kämpat!

• 73an

samos: Jättefin klänning, jag vill ha något liknande med kjolen, tror jag...:)

• 73an

Samos: Nej, jag har inte hittat någon klänning än. Va och tittade på några i dag men fann ingen som jag gillade. Jag vet att jag i alla fall vill ha korsettsnöring och gärna kjolen då som den du har hittat. Vill även ha den lite champangefärgad, inte kritvit i alla fall...

Svar på tråden Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??