*rodnar* Nämen Anja då... Ääääässscchhhh. Får tacka så hemskt mycket för de otroligt vänliga orden. Men vi får inte glömma att det är inbygd korsett i klänningen så den ger mig ju lite hjälp med att hålla in "allt".
*S* Och självklart får du fråga om klänningen, skorna och tiaran. Jag är bara rädd att jag inte ska kunna hjälpa dig så mycket. Klänningen ska vara en W1, som står för White One. Jag har själv försökt googla på det, men inte hittat så mkt om det. De i affären sa att W1 inte lägger ut bilder på sina klänningar av rädsla för att bli kopierade, men det behöver ju inte stämma. Tiaran och skorna har jag inte i huvudet... ska genaste asa mig uppför trappan och kolla... straxt tillbaks...
Sådärja.. skorna är av märket Rainbow club och designen/modellen verkar heta Laura. Jag kan verkligen rekommendera dem! De är sååå stadiga iom att klacken är så bred och dessutom lite vadderade så väääldigt sköna och säkerligen inget problem att ha dem på sig en hel dag.
Tyvärr står det ingenting på tiaran alls
Både klänningen, tiaran och skorna köpte jag på Johans högtidskläder i Göteborg. Vet att du inte bor här, men du kan ju kanske dra med dig en kompis och komma upp över en dag. Kan en endagsutflykt bli trevligare ?