Inlägg från: GME76 080802 |Visa alla inlägg
  • GME76   080802

Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??

Är lite lullig på vin nu hehe. Pokerkväll med sambons kompisar. Veckan har gått hyfsat. Kanske inte under 70 på måndag men näääära nu. Toooodiloooo.....

• GME76   080802

Anja:
    Va skönt att kunna rota sig o få landa lite. Inte konstigt att motivationen är som bortblåst.

Lycka till imorrn nu alla som väger sig då .

• GME76   080802

Anja: Tror jag förstår hur du menar. Jag brukar mäta där rumpan är som störst (putar mest ut ).

Dreams: jobbigt när barnen blir så sjuka. Hoppas det är bättre nu.

Kul att det verkar gått framåt för de flesta trots frossarhelg .

Själv lämnar jag inga mått idag. Blev magsjuk igår kväll och har varit på toa typ hela natten. Därför inga pålitliga mått att lämna. Kan däremot säga att jag kommit under mitt delmål (under 70kg) med råge . Synd är det tillfälligt...

Kram på er!

• GME76   080802

Överdoserar visst -gubbar idag !!!

• GME76   080802

Tack för peppningen, Anja . Behövs nu, kommer ingen vidare vart jag heller.

Kram på er!

• GME76   080802

Bra gjort Nejhanna, det blir mkt lättare att komma in i det om man inte skäms från början . Du får se det som en tävlan inför varje måndag.
    Imorse vägde jag 69,5, det är det minsta jag vägt sen jag blev gravid med min dotter som är 3,5 i dec (har fått ett till barn emellan också). Fick en liten push på vägen av magsjuka i söndags men klarade att hålla mig kvar några hg under 70 ändå efter att ha blivit frisk.
    Så JIPPI!!

Bra tips, Fröken Figo!!

Anja o Samos07;
    Satte in hormonspiral i fredags, hoppas den inte stökar till nåt godissug för mig .
    Skämt å sido, så måste det ju finnas vitaminer eller mineraler som stoppar suget man ev får av hormonpreparat. Låter ju vansinnigt annars. Väldigt orättvis för de som påverkas såsom dig Anja.

Tjingeling!!

• GME76   080802

Det är bra Anja, du har ju en massa positivt i dig . Och smart move med mjölkpaketen Samos07.
    Jag tror helt klart på jämvikt och så fort jag drar iväg o blir avundsjuk på ngn så försöker jag tänka att den personen förmodligen avundas mig ngt också, även om det är ngt helt annat (som jag tar för självklart).
    Idag är det tapas o annat gott framför tv:n. Det prommas bort i helgen. .

• GME76   080802

Och strongt gjort på IKEA, för varje gång du gör detta kommer du känna dig starkare .

• GME76   080802

Neeeeej, skrev ett långt jäkla inlägg och flippade över till mitt senaste viktinlägg för o kolla skillnaden och så är ALL text borta här. Baaaajs!!!!!!!!!!
    Ok, kommenterade allas senaste inlägg. Puss o kram på er alla kämpar . Orkar inte skriva allt igen ju...

Här kommer i a f veckans startgrop:

Vikt 69,8kg (-8hg sen förra vägningen 2 veckor sen, men plus 3hg sen min senaste ej inskrivna vägning förra veckan. Åkte på magsjuka så jag skrev aldrig in ngt då). Men JIPPI, första delmålet i hamn.

Byst: 96 (-1)
    Midja: 80 (0)
    Rumpa: 99 (-1)

Så JEPP, jag är nöjd!! Imorrn blir det Friskis för första gången sen maj, blir nog en springtur på bandet eller nåt till att börja med.

Tjingeling!!

• GME76   080802

Tack, Samos07, ibland kör jag pilates några dgr i rad och det kanske inte är så bra...
    Och tack, Dreams , du kämpar på duktigt du med ju. Du med, Valkyriana!
    Kommer köra med promenader på lunchen i fortsättningen och pilates några dgr i veckan och så äta bra förstås. Mer än så har jag ingen lust med nu när mörkret kommit. Kan jag gå ner några hg i veckan på det så är jag mer än nöjd.
    Sen till våren då blir det 10000 steg varje dag om så krävs .
    Känns riktigt bra faktiskt .

Kram på er!

Ps. Blev ju så klart inget Friskis igår heller då min kompis hade grym huvudvärk. Men det var bara skönt faktiskt. I februari går medlemsskapet ut för jag satsar på vardagsmotionen istället. Hinner ju inte med ju...

Svar på tråden Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??