billigt
ett billigt bröllop hur ska det gåtill eller hur mycket kostade erat bröllop?tex
ett billigt bröllop hur ska det gåtill eller hur mycket kostade erat bröllop?tex
Ett billigt bröllop kan ju betyda lite olika! Ja menar jätte billigt är ju att bara ha kanske 2-4 vittnen och sen en middag, och då utan bröllopsklänning och allt! Men vill du ha ett kyrkligt bröllop, men klänning,fotografering, mottagning och allt så blir det ju dyrare, även om man kan komma undan billigt!
Vad har du tänkt dig? Hur många gäster?
jag har nog tänkt mig brudkläning fin kläd man å barnen ska väll åxå ha nått fint såklart sedan tror jag det blir vardagsrums fest hehe
Det går ju att hyra både klänning och kläder till mannen billigt! Vardagsrums fest? Kan du utveckla det? Hur många har du tänkt att bjuda? Vart bor du?
Tårtan kan du ju be tex din mamma göra? Brudbukett kan man göra själv, det finna hemsidor här på nätet som har bra instruktioner på det? Ska du inte ha många gäster kan man ju göra maten själv med! Vi köpe en buffe från ett catringsföretag och sen la vi till egna grejer till den!
Spriten köpe vi i tyskland... Du kan ju köpa en klänning här på köp och sälj! Har själv en till salu
Det är lite svårt att hjälpa dig när jag inte vet hur du tänkt dig själva bröllopet!!!
hehe a jag menar att jag vill ha mat å fest hemma alltså göra allt hemma utan lokaler vill nog ha buffe av någe slag gifter vioss blir det nästa sommar 080808 tror jag
ja men det låter ju jätte härligt! Då kan ni ju vara i er trädgård! Det finns ju partytält som man kan hyra billigt!
Och som jag skrev så är buffe ett billigt allternativ och bra! Spriten kan ni köpa i tyskland,tårtan kan man göra själv och likaså brudparet på tårtan!! Om du vill kan jag fixa ett brudpar för 100:- till dig? Sök på brudbukett på google så hittar du nog någon sida där man kan se hur man gör en egen bukett... mer hjälp kan jag nog inte komma med! Är det något speciellt du vill ha hjälp med?
nu har jag kollat runt lite det ännda som kommer kosta mycket är väll kläderna och så har vi ute plats vi bor nuilgh men man vet ju inte om 1 år men bor vi kvar såblir det nog på uteplatsen i tält
vill även hitta en kläning i bra pris
puff hallå puff
lelle84 bra pris på brudklänningar kan man få om man beställer dem från kina, eller om man köper begagnat. Finns många fyndklänningar på köp och sälj här.
Jag ska sy min egen och kommer på det sättet undan med väldigt lite cash, men mycket tid, lagda på klänningen.
oki ja jag vet ite om jag kan sy e hehe syde mycket för men uvet jag inte om jag kan hehe jag tycker det är svart det där å bästella man vill prova först såman vet stil å så