• Blivande Frugan

Hippad, bakis och ångest!!

Fick en underbart lyckad och kul möhippa i lördags...men blev i slutet av kvällen alldeles för full, fick drinkar och öl och vin och bubbel under hela dagen från kl 12. Vid tolv ett på natten är man ganska slirig då..gjorde inget dumt eller pinsamt så var bara riktigt dragen och min blivande fick hjälpa mi gi säng när jag kome hem... Vill verkligen i nte vara så full...har haft problem med spriten förr, vilka nog alla på hippan visste!! Är så arg och besviken på mig själv och ville verkligen inte att min blivande skulle se mig i det tillståndet . Mår skit just nu!!

• Svar på tråden Hippad, bakis och ångest!!
  • Blivande Frugan

Någon som vill dela sina tankar? Försöker ladda om nu och se fram emot bröllopet på lördag som för min del ska bli helt alkoholfritt!!

• Blivande Frugan

Karis Annelie:

Tack för dina välgörande ord...ska försöka ta dom till mig, hoppas jag kan se på det hela med lite humor när det värsta har lagt sig...kram

• Blivande Frugan

Nej visst har ni så rätt, men det är fortfarande i färskt minne..har pratat med de flesta som var med och alla säger typ samma sak, och att jag absolut inte gjorde något som jag behöver skämmas för..tror ångesten har lagt sig lite tills i morgon...blivande maken åkte precis till jobbet så nu känns det lite tungt ett slag, nojjar en massa och tänker att han nu inte vill gifta sig (fånigt jag vet)

• Blivande Frugan

jo jag brukar känna så här när jag har druckit, det lägger ju sig efter tiden. Tror också allt känns mkt lättare i morgon...

• Blivande Frugan

jo sant, hade verkligen en underbar dag, fram tills fyllan där på kvällen...vill ju att dagen ska bli ett roligt minne att tänka på och inte ågestfyllt...

Svar på tråden Hippad, bakis och ångest!!