Inlägg från: Sockerpuff |Visa alla inlägg
  • Sockerpuff

Pormaskar

Hej..
    Jag har problem med pormaskar och får en del finnar också pågrund av dem. Jag har funderat på att göra en sådan rengöring (portömning) Men har hört att man blommar upp efteråt innan det blir bättre och det är ingenting jag vill. Handlar det om mycket finnar? Hur döljer ni finnar bäst? Blir hyn verkligen bra efteråt?

Tack för hälp.

• Svar på tråden Pormaskar
  • Sockerpuff

Vilka produkter anses som "andra klassens produkter" och vilka första klassens produkter kan du rekommendera och vart man kan köpa sådant?

Jag är en person som väldigt lätt blir lurad av reklam då det handlar om hudprodukter eftersom jag hela tiden är ute efter något som tar bort mina finnar/pormaskar.

• Sockerpuff

Jo det har verkligen med vilken hudtyp man har. Min sambo tvättar sig bara med vatten och han har inga problem.
    Man ska egentligen inte använda sig av så mycket produkter. Med bara vatten kommer man långt med, men om man ändå känner sig smutsig så kan man använda en mild tvål.
    Det borde jag lära mig iallafall =) Mitt stora problem är att jag har så mycket olika saker att välja mellan eftersom jag köpet nytt hela tiden så jag hittar inte min favorit. Så min plan är att slänga allt och spara det som jag bestämmer mig för och så får man leva på den.. =)

• Sockerpuff

Vad är aspririnmasken för något spännande då?

Svar på tråden Pormaskar